Hvordan delte dere nyheten med familie/venner?

LineJuli18

Andre møte med forumet
Vi fant ut at vi var gravide 28/11 og da var jeg allerede i uke 6+4. Vi bestemte oss da for å vente med å si det til familie og venner,vi ville gjerne si det face to face og gjerne dele nyheten på julaften til vår nærmeste familie. Vi feiret ikke jul sammen så jeg lagde to bokser som var til våre foreldre. Jeg la dette i en kakeboks da jeg alltid har med meg en boks med serinakaker til jul :) Begge våre foreldre ble sjele glade og mamma sa såklart at hun hadde hatt det på følsen en stund. Familien til samboeren i Sverige ble veldig glade og overrasket. Dette er dems første barnebarn og de gleder seg veldig. Jeg fikk først term in i august (derfor det står på lappen i boksen)

Hvordan delte dere nyheten?:)
Snapchat-844168512.jpg
 
Jeg fortalte det bare uten å gjøre noe ekstra ut av det da jeg har mistet en del ganger før denne som endelig ser ut til å sitte hele veien:) Jeg fortalte min bestemor på julaften (feirer ikke sammen) ved å pakke inn et julekort med bilde av babyen fra TUL og skreiv: Til Oldemor, gleder meg til å hilse på deg i Juli eller noe i den duren der;)
 
Jeg fortalte det bare uten å gjøre noe ekstra ut av det da jeg har mistet en del ganger før denne som endelig ser ut til å sitte hele veien:) Jeg fortalte min bestemor på julaften (feirer ikke sammen) ved å pakke inn et julekort med bilde av babyen fra TUL og skreiv: Til Oldemor, gleder meg til å hilse på deg i Juli eller noe i den duren der;)

Så koslig da:)
 
Back
Topp