Hvordan deler du nyheten?

Vinterbabyx2

Betatt av forumet
Her kan vi dele måter som man har tenkt å dele eller allerede har delt gravidnyheten på. Det være seg partner, barn, familie, venner, sosiale medier, jobb osv.:love2

Last edited:
Skrev en lapp med "Sees i januar 2026" med testene på til mannen❤️

Filmet da jeg tok de første testene og når jeg fortalte mannen. Satt det sammen til en film og skal vise den til bestevenninna mi i dag.

Mannen og jeg har tenkt til å holde det hemmelig så lenge vi klarer denne gangen. Samtidig så vil jeg fortelle det til noen (bestevenninna mi og kanskje broren min) nå tidlig for at det skal føles enda mer ekte❤️

Vi planlegger å kanskje gifte oss iløpet av sommeren. Type enkelt hos byfogden. Så om alt går bra tror jeg at jeg må finne på noe lurt i forbindelse med det. Noen tips? I utgangspunktet bare forlovere og svigers.. pluss mine barn tilstede. Mulig det blir en stor grillfest med venner... så om noen har noen gode tips tar jeg gjerne imot de.

Til nærmeste familie sendte jeg bilde av hentesettet med testen samtidig som jeg ringte. De har fått vite det samme dag begge gangene! Den ultratidlig digital med plusstegn var forresten myyyye bedre å ta bilde av enn en svak strek eller "gravid" med bittesmå bokstaver :happy: Ser det til og med på polaroidbilder :Heartred Til restende familie som får vite det en del senere og som bor nærme så blir det sikkert kopi av UL-bilde :happy: Venner siervi det bare til når vi er sammen.

Last edited:
Vi planlegger å kanskje gifte oss iløpet av sommeren. Type enkelt hos byfogden. Så om alt går bra tror jeg at jeg må finne på noe lurt i forbindelse med det. Noen tips? I utgangspunktet bare forlovere og svigers.. pluss mine barn tilstede. Mulig det blir en stor grillfest med venner... så om noen har noen gode tips tar jeg gjerne imot de.
Så faktisk en video på Facebook. Et par som giftet seg, og de hadde lag en video om graviditeten som de annonserte i bryllupet :Heartred Den var veldig søt

Vi kommer til å vente med å dele til vi har vært på OTUL. Jeg har en ide om å lage små video klipp fra UKE til UKE med str på baby også avsluttes med ul filmen og ses i Januar :Heartred

Så faktisk en video på Facebook. Et par som giftet seg, og de hadde lag en video om graviditeten som de annonserte i bryllupet :Heartred Den var veldig søt
Herlig. Her blir det trolig bare en middag på restaurant med forlovere og svigers på selve dagen. Men vi får ikke bestemt oss. Begge forloverene vet det jo. Så blir mest for svigers. Men redd de uansett vil se det på meg når vi kommer til Juli/august :confused013

Ønsker å holde det hemmelig lengst mulig, men blir nok å kle opp yngste med «storesøster» klær eller noe sikkert. Kjedelig, men budskapet er det samme som å gjøre voldsomme greier ut av det :playful:

Ønsker også holde det hemmelig lengst mulig. Forrige baby var absolutt ikke planlagt og ikke denne heller. Føler meg bare flau av å annonsere baby nummer 6 liksom... Aner ikke hvordan jeg skal si det. Men fint følge med her kanskje jeg får tips :happy:

Min mor hadde bursdag her om dagen, og hun har lenge fablet om når hun skal strikke hentesett, hvor jeg alltid har sagt «du skal få beskjed når du kan tenke på det»
Så på bursdagen fikk hun et kort med teksten om at hun kunne begynne å tenke den tanken, og hun brast i gråt med en gang :shy:

Delte det med kollegaer i dag. De spurte litt for mange spørsmål om 17 mai helga og fest osv:) Og skal på extra tidlig ultralyd i morgen, så om vi ikke hører hjerteslag/ noe er galt så skjønner de hvorfor jeg blir utafor en periode.
De alle bare; Vi har skjønt det i flere uker allerede! Og gledet seg til jeg skulle fortelle selv.

..og jeg som trodde jeg hadde så bra pokerface og hadde sømløst lurt meg unna

Back
Topp