Vinterbabyx2
Betatt av forumet
Her kan vi dele måter som man har tenkt å dele eller allerede har delt gravidnyheten på. Det være seg partner, barn, familie, venner, sosiale medier, jobb osv.

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ser det til og med på polaroidbilder
Til restende familie som får vite det en del senere og som bor nærme så blir det sikkert kopi av UL-bilde
Venner siervi det bare til når vi er sammen.Så faktisk en video på Facebook. Et par som giftet seg, og de hadde lag en video om graviditeten som de annonserte i bryllupetVi planlegger å kanskje gifte oss iløpet av sommeren. Type enkelt hos byfogden. Så om alt går bra tror jeg at jeg må finne på noe lurt i forbindelse med det. Noen tips? I utgangspunktet bare forlovere og svigers.. pluss mine barn tilstede. Mulig det blir en stor grillfest med venner... så om noen har noen gode tips tar jeg gjerne imot de.
Den var veldig søtHerlig. Her blir det trolig bare en middag på restaurant med forlovere og svigers på selve dagen. Men vi får ikke bestemt oss. Begge forloverene vet det jo. Så blir mest for svigers. Men redd de uansett vil se det på meg når vi kommer til Juli/augustSå faktisk en video på Facebook. Et par som giftet seg, og de hadde lag en video om graviditeten som de annonserte i bryllupetDen var veldig søt