Hvordan dele nyheten?

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Har dere tenkt noe på hvordan dere deler nyheten med familie og venner?

Vi fikk positiv test i dag, så er ikke helt der ennå, men forrige gang synes vi var litt morsom:

Vi hadde nettopp vært på en forsinket bryllupsreise til Island, og dagen etter 12 uker hadde vi familieselskap i anledning mannens bursdag. På forhånd hadde vi laget et lite knippe bilder fra turen, som vi viste på tv'en via chrome cast.
Det siste bildet vi la inn var ikke fra turen, men en liten video av en vinkende hånd fra ultralyd et par dager tidligere.

Stor stas i stuen, søsteren til mannen sa bare nei nei nei, og mente at dette var en skikkelig slem aprilspøk (dette var tilfeldigvis 1. april). Måtte litt overbevisning til, og peke på infoen på skjermen med dato og mitt navn.

Har dere noen gode ideer? Nå venter vi nummer to og lurer på hva vi skal finne på..

Tror jeg bare snapper ett ul bilde etterhvert, eller så vet ikke :D de fleste i nærmeste familie vet det allerede :)

Men syns det dere gjorde forrige gang var veldig koselig da :happy: hadde planer om å gjøre noe sånt selv, men jeg klarer ikke holde kjeft :hilarious:

Vi skal feire mannen sin 30-års dag 4 mai, tenkte avsløre det da, om vi klarer skjule det så lenge!

Er litt venner av meg som vet det allerede, men ikke familie enda:)

Hadde tenkt å vente til jeg er 12 uker på vei siden ting pleier å være litt sikrere da, men det er ikke sikkert det klaffer med når svigerfar er hjemme i Norge. Han bor og jobber i utlandet og er bare noen ganger i året her hjemme, og vi vil gjerne fortelle det direkte i stedet for å ta en telefon. Det blir trolig en gang i mars. Men hvordan vi skal fortelle det har vi ikke bestemt oss for ennå.

Hadde tenkt å vente til jeg er 12 uker på vei siden ting pleier å være litt sikrere da, men det er ikke sikkert det klaffer med når svigerfar er hjemme i Norge. Han bor og jobber i utlandet og er bare noen ganger i året her hjemme, og vi vil gjerne fortelle det direkte i stedet for å ta en telefon. Det blir trolig en gang i mars. Men hvordan vi skal fortelle det har vi ikke bestemt oss for ennå.

Vi fikk fortalt alle på begge sider bortsett fra min far, så han måtte jeg ringe på kvelden. Sa jeg skulle vise ham etfint bilde og ville gjerne ha ham på tråden mens han så bildet. Min far ser dårlig,så han trodde ultralydbildet jeg sendte var bilde av en lampeskjerm :happy:

Tenker vi lar kommende storebror avsløre det når han har fått vite:)

Tenker å avsløre det for nærmeste familie på mamma sin bursdag i slutten av mars :happy: Venner får finne det ut etterhvert som det falmer seg naturlig, eller når magen blir synlig :) Vi har ingen kontakt med begge hans foreldre (rett og slett ustabile mennesker) så de får ikke vite noe. Hans søster og bror får selvsagt beskjed, men de bor så langt unna at vi får sende dem et morsomt kort eller noe sånn ;)

Blir nok en body med "storesøster" på på vesla som da vil være 14 mnd. Så får vi se hvor lang tid det tar før folk oppdager det.
Sist filmet vi reaksjonen til eldstemann da jeg viste han ul-bildet, tror vi skal filme reaksjonen denne gangen også :)
På jobb hadde jeg laget en eske med masse godis og kaker oppi hvor det sto "spis opp alle sammen, men mamma kan ikke være den eneste med stor mage" på innsiden av lokket :joyful:
Inspirert herfra:Screenshot_20190205-191648.jpg

Sist gang krabbet storebror rundt med en body med «storebror» på en side og termin på andre siden, tok såå lang tid for folk å legge merke til det :hilarious:

Mine og mannens foreldre og mine brødre vet det allerede. Det samme med noen nære venninner av meg. Sist delte vi det offisielt på Facebook etter uke 12 med et bilde av kattene som hadde på seg "jeg skal til storebror/storesøster"-T-skjorter på seg :P Lurer på å gjøre noe lignende denne gangen også - "what?! Igjen?!" De er ikke så glad i minstemann :bag:

Blir nok en body med "storesøster" på på vesla som da vil være 14 mnd. Så får vi se hvor lang tid det tar før folk oppdager det.
Sist filmet vi reaksjonen til eldstemann da jeg viste han ul-bildet, tror vi skal filme reaksjonen denne gangen også :)
På jobb hadde jeg laget en eske med masse godis og kaker oppi hvor det sto "spis opp alle sammen, men mamma kan ikke være den eneste med stor mage" på innsiden av lokket :joyful:
Inspirert herfra:Vis vedlegget 287864

åååh kul måte å fortelle på jobb

Back
Topp