Hvordan dele nyheten?

Lilleanda

Første gang
Mailykke <3
Hvordan skal dere dele nyheten med folk og fe? Vi har bestilt body til knærten. ImageUploadedByBV Forum1446315959.464632.jpg

Her skal storesøster få vite det på juleaften, og få dele nyheten med familien. De andre som ikke er der da får bilde av henne med t-shirt som forteller at hun skal bli storesøster :)

e596f90ac09762532cb75d0a283c1108

Vi skal sende ut dette til familien! Ikke bestemt oss om det blir på melding, snap eller post enda! ;)

Når vi venta storebror sendte vi bilde (til nærmeste familie) med bilde av meg og pappaen og eit par baby tøfler, lure på å ta "samme" bilde no berre at storebror er med på det. :) (storebror er kun 6 mnd så forje annonsering er nok friskt i minnet ;) )

Litt usikker på hvordan vi skal gjøre det, men har lyst å gjøre noe kreativt :) Gjerne en tegning av den lille familien vår, hvor 3 blir til 4 ;)

Når vi fortalte nyheten til foreldrene mine og svigers, la vi et par babysokker i en hjerteboks som storebror gav dem ;)

Vi delte nyhetene med nærmeste familie på søndag. Mamma og pappa ble sjokka. Har en på 1,5 fra før. De syntes vel det var kjapt. :p og pappa er sjefen min. Så ga han litt hodebry der. :| men går seg vel til. :)

ImageUploadedByBV Forum1446912594.565934.jpg
Her har vi grubla litt på hvordan vi skal dele nyheten med bonusjenta. Denne fant jeg i byen i dag, og fikk en idé om å kjøpe en i rett farge og henge den opp på døra til det ledige rommet - også se om ho oppdager det. Også kanskje legge et ultralydbilde og en body ellernoe innforbi døra. Er ikke sikkert det blir sånn da, må luftes med mannen. Men hadde vært litt gøy.

Haha. Vi hadde egentlig tenkt til å gjøre litt ut av det, men måtte fortelle det til mamma før Riga tur, pappa røpa meg for 3 uker siden og tror kanskje svigermor så gravid og baby appen min på telefonen min når hun kikket på den i dag... ;p men hun sa ingenting men ganske sikker på at den ble sett gitt...:p fader altså :p

Svigermor får oppskrift på hentesett til jul, mamma, pappa og besteforeldre får vin med egendesignede vinetiketter.
Bonusbarnet får en førjulsgave fra babyen, siden vi ikke skal være sammen i jula, og et ultralydbilde han kan ha på rommet sitt.

Kommer til å ta på babyborn en smekke og putte den foran Natalia på bilde :) på smekken står det: jeg har verdens beste storesøster :) kommer til å bruke bilde som profilbilde senere skal vi se om noen tar den :)

Vi tenker avsløre det til svigerforeldre og min mamma under felles julemiddag i kveld....
Grugleder meg kan du si! He he!

Ikke helt bestemt oss for hvordan vi skal fortelle det og nå har vi ikke mange timene igjen på å bestemme oss! He he!
Blir nok veldig bra uansett. :)

Vi har lyst til å fortelle alle våre nærmeste det face to face, så blir noen litt ekstra spennende familietreff fremover. ;)

Vært litt frem og tilbake :) bestilte privat ul 8. Januar og da håper vi at vi får vite kjønn. Da skal vi nemlig be baker bake cupcake med enten rosa eller blått fyll. Vi skal da åpne den med oldeforeldre og forhåpentligvis besteforeldre og onkler. Det blir spennende å vise de det :) de vet jo om babyen ❤️
Ellers skal vi ha gravidfotografering hjemme med speilrefleks kamera og da skal vi legge ut de bildene på Facebook. Blir tidligst 30 uker :) driver å tenker ang instagram :)

Back
Topp