Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var en venninne av meg som foreslo at vi kunne skrive "jeg skal bli storesøster" på bleien til den kommende storesøsteren, når besteforeldre eller lignende skal skifte bleie på henne. Tenkte vi skulle prøve det trikset ut i morgen. ;o)Tinga skrev:
Vi har tenkt å la vær å fortelle noe inntil at noen spør. Hadde vært gøy å se hvor langt vi klarer å dra den:) men så har jeg allerede valgt å fortelle det til mammsen, 3 nære venninner og jordmoren min. Grunnen er at jeg vil trenge noen der om noe skulle skje, jeg er veldig glad for at de mærmeste visste det forrige gang:)Ringen av lykke <3>3> skrev:
paleface skrev:
Vi har tenkt å la vær å fortelle noe inntil at noen spør. Hadde vært gøy å se hvor langt vi klarer å dra den:) men så har jeg allerede valgt å fortelle det til mammsen, 3 nære venninner og jordmoren min. Grunnen er at jeg vil trenge noen der om noe skulle skje, jeg er veldig glad for at de mærmeste visste det forrige gang:)Ringen av lykke <3> skrev:
Jeg tenker også at det er fint at de nærmeste vet om det i tilfelle det skulle gå galt - da vil de jo skjønne hvorfor vi har det vondt og kan støtte og hjelpe oss. :) Blir spennende å se om folk tør å spørre da, etter hvert som magen din vokser! ;)
Min plan gikk ikke så bra, hehe :)Supermamma* skrev:
Klarte ikke å vente så nå har jeg fortalt det til mamma, pappa, søsteren og bror min og min kjære bestemor :)
Skal likevel vente en goood stund til før jeg forteller noe til venninnene mine/kompisene hans! Helst etter ord. UL ;)