Hvordan bytte helsestasjon?

Ringe den helsestasjonen dere er på nå, og be dem sende over papirer til den nye helsestasjonen. Du kan jo godt ringe den nye og si ifra også, da [8D]
Vi er midt i prosessen selv, så jeg må huske å ringe dem imårra og be dem sende over papirene [:)]

Stebror min har gjort det, han ringte å sa ifra han bare!!

Jeg sa i fra til den gamle HS at vi måtte bytte nå vi flyttet. Hun sendte over alt av info til den nye.

Nå skal jeg bytte over igjen til den gamle, siden jeg ikke tåler tryne på hun nye der vi har flyttet. Så da bare sier jeg fra til der jeg vil tilbake og de får tilsendt alt.

Null stress :) :)

Aha! Så alt jeg trenger å gjøre er å ringe den HS jeg har nå og be dem sende papirene til den nye HS[:)][:)] Det vara vel lett[:D]

er du ikke fornøyd med skogmo??[&o]

Ja det skal ikke være mer enn det.
Jeg er så glad for at vi kan beholde HS som vi har i dag, hvis vi velger å flytte ut av den kretsen hun har ansvar for. Kjempeglad for at hun kan følge oss videre.

ORIGINAL: juneb

Nei, jeg er ikke det.[&o] Er du fornøyd?[:)]

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

ORIGINAL: juneb

Nei, jeg er ikke det.[&o] Er du fornøyd?[:)]

uff, så kjedelig da[&o] ja jeg er veldig fornøyd hittil[:)]

Så bra![:)] Syns det er ganske sror forskjell på skogmo og den vi hadde i fjerdingby, så vi kommer til å bytte tilbake [:)]

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

Så bra![:)] Syns det er ganske sror forskjell på skogmo og den vi hadde i fjerdingby, så vi kommer til å bytte tilbake [:)]

aaah, ok :) ja man skal være fornøyd [:)]

Back
Topp