Hvordan bruker du SodaStream?

HildeFraNordSør

Forumet er livet
August 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Sensommerskattene 2023
Jeg vil så gjerne gå over til fullt ut sukkerfritt væskeinntak, men drikker for tida mye eplejuice blandet med Sprite uten sukker. Jeg liker ikke vannet fra kranen her vi bor, men synes det smaker kjempegodt i hjembyen. Jeg lurer på om en SodaStream kunne vært noe for oss. Men hvordan bruker du den?

Jeg vil så gjerne gå over til fullt ut sukkerfritt væskeinntak, men drikker for tida mye eplejuice blandet med Sprite uten sukker. Jeg liker ikke vannet fra kranen her vi bor, men synes det smaker kjempegodt i hjembyen. Jeg lurer på om en SodaStream kunne vært noe for oss. Men hvordan bruker du den?
Bortkastet penger for min del. Syns ikke noen av smakene var gode. Prøvde med forskjellig saft osv også, men donerte bort maskinen etterhvert.

Vi har en av et annet merke, og for det meste bruker mannen den til å lage Pepsi max. Inntil det ble en form for priskrig på Pepsi i år og prisene er så mye lavere på å kjøpe enn å lage selv (Pepsi konsentrat er ikke billig, dyrere med disse merke - konsentratene enn div andre smaker.)

Så nå står den der og tar opp plass.

Inntil prisene på Pepsi blir høyere eller han blir lei av sekkevis med pant ;)
Idrettslaget samler inn pant av og til og de får gjerne mye hos oss

Men vi drikker vannet i springen også da, og er ikke særlig glade i boblevann, så det går i vann, saft eller brus.

Bruker vår masse. :)

Smakene vi liker er fun light fruktfest og fun light breezy lemonade (liker ikke å blande med de andre sitronsaftene fra fun light eller zero). Disse to smakene er skikkelig gode. :hungry:

Last edited:
Bruker vår masse. :)

Smakene vi liker er fun light fruktfest og fun light breezy lemonade (liker ikke å blande med de andre sitronsaftene fra fun light eller zero). Disse to smakene er skikkelig gode. :hungry:
Jeg er totalt uvitende, så må spørre; er dette smaker fra SodaStream eller er det vanlige saftflasker?

Vi har en annen type maskin, men kjøper heller ikke disse konsentratene, men bruker saft uten sukker.

Men er stort sett jeg som bruker den.

Vi har godt vann også, så går mye vann her.

Jeg har brukt den bare med kullsyrevann, synes vannet smaker annerledes med bobler og kan også stå i kjøleskap. Ellers anbefaler jeg litt kald kalkun-metode for å endre drikkevaner :p bare kutte alt og drikke utelukkende vann en helt måned. Også begynne med andre ting igjen. Har funka fint for meg for å avvende brus/juice osv :)

Jeg har brukt den bare med kullsyrevann, synes vannet smaker annerledes med bobler og kan også stå i kjøleskap. Ellers anbefaler jeg litt kald kalkun-metode for å endre drikkevaner :p bare kutte alt og drikke utelukkende vann en helt måned. Også begynne med andre ting igjen. Har funka fint for meg for å avvende brus/juice osv :)
Haha, måtte le litt av cold turkey på norsk. :hilarious:

Bruker soda stream-maskinen masse! Har alltid en stor 2l flaske med vann i kjøleskapet(slik at vi alltid har iskaldt vann tilgjengelig) Også bruker vi det vannet til å lage boblevann. Blander med sukkerfri saft som fun light. Er ikke noe glad i de smakene som hører til soda stream, men fun light er veldig godt synes jeg. Nå om dagen bruker jeg mye strawberry passion og appelsin.

Her bruker vi Pepsi Max-essensen :) Synes den smaker bedre enn vanlig Pepsi Max :P

Bruker vår mye, spesielt om sommeren. Før kjøpte vi mye kullsyrevann på flaske, det gjør vi ikke nå. Vi kjøper ikke konsentrat, de vi har prøvd liker vi ikke. Vi drikker naturell, blander ut med sukkerfri saft eller har i agurk, sitron, lime, appelsin osv.

Jeg liker godt å drikke boblevann uten noe ekstra smak

Barna tar gjerne fin light saft i, om de for lov.

Vi bruker vår masse. Har gjerne oppi sukkerfri saft. Favorittene er nok fruktfest og appelsin fra fun. Sambo er helt i ekstase over julebrussafta til fun, blir som julebrus med kullsyre i. er ikke noe glad i de essensene som tilhører sodastreamen, men mamma er hekta på Pepsi maxen, mest for. Slippe bære så mye og samle pant. En kompis elsket energidrikken man kan få tak i enkelte steder. Sparer MYE penger vs monster, battery og redbill. Ofte er sodastreamen populær for barn på besøk også, stas å få lage sin egen brus. Blander ulike safter og koser seg

Back
Topp