Hvordan bruke rommet under trappen?

**Nurket**

Flørter med forumet
Vi holder på å flytte til ny leilighet, og der har vi en rom under trappen som ser omtrent slik ut, bare omvendt:

Noen tips til hvordan vi efektivt kan bruke denne plassen på en måte som gjør at det ser "velstelt" og ryddig ut?

Legg gjerne ut bilder av deres løsninger :)

Mamma tettet trappen igjen (ser mye finere ut da) også lagde de vegg ned fra toppen og helt ned, en liten dør(knehøyde).. Så lagde hun "dukke" hus til barnebarna.. =) 

Men det ble omgjort til bod! :P hehe

Uansett hva du bruker det må du huske på at om du ikke tetter igjen blir det masse sand og støv fra trappen. (Det gjør i alle fall det hos oss...) Vi har en kommode under, bare...

da vi bygde valgte vi å tette det igjen og bruke det som kles-/skoskap! funker bra det:) mulig det går an å tette det sånn i etterkant? slipper at det blir et sånt støvsamlingssted også:)

LilleLavendel skrev:
da vi bygde valgte vi å tette det igjen og bruke det som kles-/skoskap! funker bra det:) mulig det går an å tette det sånn i etterkant? slipper at det blir et sånt støvsamlingssted også:)

Jepp =) Vi tettet igjen vår mange mange år etter huset var bygget.. 

Er bare å kjøpe en tynn "treplank" som blir delt i rett strl! =) 

Vi har vinkeltrapp, og funderer på å bygge den inn. Har ikke bod så kan kombinere to ting.

Bare spent på hva det kommer til å koste, får se om jeg legger ut anbud på nyåret! Inkluderer at vi må slipe ned og lakke trinnene på nytt fordi de er så nedslitte.

Da vi flytta inn i huset hadde vi det sånn

Så hadde han en periode med bilteppe og biler under der...
Nå har vi satt inn et skrivebord, og satser på at det er her han skal gjøre lekser når han begynner på skolen neste år :)

Vi har kott under trappen. Utrolig deilig å ha et sted å plassere rot;)

Vi har sko skap under:) Ser pent og ryddig ut!!:) Også er det lett og vaske!!!:)

Hadde det vært hos meg hadde jeg nok laget til oppbevaringsplass:) kler, sko etc:)

Vi har trappa i gangen så guttunngen har en benk med klær og en knagg til sine klær under der. Hans plass :-) 

Back
Topp