Hvordan BRUKE rockering?

Lysets Måne

Glad i forumet
Jeg har nettopp kjøpt den sammenleggbare, fantastiske "Synnøves rockering"[:D] Problemet er bare at det ikke fungerte helt som da jeg var barn, og stod og rocket i vei i flere minutter....nå går det kanskje 2-3 sekunder, før ringen raser ned på gulvet, til Liams store glede og forundring. Dette er underholdning for han, hehe[:D] Gapskratter den herlige babylatteren sin når mamma skal prøve å rocke. Noen som har tips ang. teknikk? Eller er det bare trening, trening og atter trening som må til...huuh....føler liksom ikke at jeg kommer til å få dreisen på det her.....

jeg har nettopp bestillt så aner ikke, men er det ikke med brukerveiledning da?

Det følger med et treningsprogram med kostholdstips m.m......finner det samme på rockering.no  Blir ikke noe klokere, rent praktisk...

bare å øve øve øve!:) Jeg kunne bare rocke i 2-3 sek i begynnelsen også, men nå er jeg tilbake til der jeg var når jeg var 10 år[8D] kan holde på i flere minutter.

øving gjør mester..

har innersvingen rockering,den første dagen så datt den rett ned med en gang men begynner så smått å få det til litt lengere for hver dag som går no :)

ORIGINAL: lomo

er det stor forskjell på rockeringer med de taggene på enn med de uten??har lust på en med tagger jeg da ser liksom så mye mer virksome ut liksom

Det er ihvertfall sykt mye mer smertefullt! Men det går seg vel til etter hvert.. (jeg er skikkelig pyse når det gjør vondt..)
Men det kjennes bra ut i musklene da..

Back
Topp