hvordan bruke menopur og puregon

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
ja da er man allerede der jeg skal oppstarts på sprøyter på førskommende torsdag, var og hentet medisiner i dag... åpner og og så skjønner jeg ikke åssen man skal bruke det... alt er nytt fra forrige forsøk.
jeg skal ta 225 av den ene og 50ml av den andre..
noen som klarer å forklare greit åssen?

menopur er det ett pulverglass og 2 ferdigfylte sprøyter som skal nok tilsvare 1200 siden det sår på pakken,
blander man begge sprøytene i pulveret for så å trekke opp med en annen sprøyte det man trenger den dagen, og hva gjør jeg med resten? skal det bare ligge i pulverglasset i kjøleskap
(håper noen skjønner dette)

og puregon har jeg ett glass med væske og noen pen nidles (som det står), (står kun til ferdigfylt penn) men har ikke fått noe penn til det. har de glemt å gitt meg det

noen som bruker det samme og kan hjelpe? jeg har sendt mail til porsgrunn og, så håper de ringer meg og men jobber og så ikke sikker jeg får tatt den..men er jo ikke torsdag enda,
12528673_10156347112020363_780934576_o.jpg 12546218_10156347112090363_75401551_o.jpg sender med et bilde av det jeg har, håper noen har de samme :P

Menopur skal blandes ut med de to ferdigfylte sprøytene, står veldig godt forklart på arkene som følger med. Det er med masse engangssprøyter også som man skal trekke opp med ja. De ligger også i pakken du har fått. Puregon krever penn ja, den må du få tak i :-) de nålespissene er engangs og skal skrues på fremst på penna.

Du burde heller ikke ta ml med medisin, men holde deg til IE;) (regner med du skrev feil altså, hehe)

Menopur skal blandes ut med de to ferdigfylte sprøytene, står veldig godt forklart på arkene som følger med. Det er med masse engangssprøyter også som man skal trekke opp med ja. De ligger også i pakken du har fått. Puregon krever penn ja, den må du få tak i :) de nålespissene er engangs og skal skrues på fremst på penna.

Du burde heller ikke ta ml med medisin, men holde deg til IE;) (regner med du skrev feil altså, hehe)

ja haha IE selfølgelig.. takk for svar, trodde det var slik men ikke sikker. så den andre krever penn ja, rart jeg ikke har fått den da..hm...må sende de en ny mail da :)

ja haha IE selfølgelig.. takk for svar, trodde det var slik men ikke sikker. så den andre krever penn ja, rart jeg ikke har fått den da..hm...må sende de en ny mail da :)
Kan det være de trodde du hadde penn? Penna er hvertfall veldig enkel i bruk. Følger med etui med plass til ekstra nålespisser så man har det greit om man må ha det med bort. Fikk du etui til menopuren? Fikk det også jeg, men absolutt ikke nødvendig. Man trenger forresten ikke ha medisinen i kjøleskap etter den er åpnet og tatt i bruk, begge typene kan da oppbevares i romtemperatur i 28 dager :)

Ta en slik ferdig fylt sprøyte, skru av den grå hetten. Sett på spissen (mens beskyttelse er på). Tror den måtte skrus. Stikk inni i pulverglasset, men pass på at væsken renner ned langs glasset. Ikke dra ut stempel, ellers kan det bli overtrykk. La spissen stå i pulverglasset,men skru av sprøyte. Sett på neste sprøyte og gjenta, så kan hele sprøyten dras ut. Så må det blandes. Ikke rist, men bare vent det litt frem og tilbake om du skjønner? Bruk engangssprøyte til å trekke opp den mengden du skal ha.
Sånn var det sånn ca. Bruksanvisningen forklarer nok dette bedre. Vi fikk med en egen brosjyre om hvordan dette gjøres.

Kan det være de trodde du hadde penn? Penna er hvertfall veldig enkel i bruk. Følger med etui med plass til ekstra nålespisser så man har det greit om man må ha det med bort. Fikk du etui til menopuren? Fikk det også jeg, men absolutt ikke nødvendig. Man trenger forresten ikke ha medisinen i kjøleskap etter den er åpnet og tatt i bruk, begge typene kan da oppbevares i romtemperatur i 28 dager :)
Takk for svar. Nei sykehuset hadde gjort en glipp..så de skulle sende resept på pennen. Jeg fpr det nok ikke til torsdag ettersom dette er bestilling vare og på mitt apotek, bor på liten plass. Men jeg de skrev jeg kunne ta 300 ie av den ene til jeg fikk pennen..åhoi..styr dette .. og denne gangen kjenner jeg bivirkninger, det har jeg ikke gjort tidligere. Jeg har jo eldres litt siden sist he he

Takk for svar. Nei sykehuset hadde gjort en glipp..så de skulle sende resept på pennen. Jeg fpr det nok ikke til torsdag ettersom dette er bestilling vare og på mitt apotek, bor på liten plass. Men jeg de skrev jeg kunne ta 300 ie av den ene til jeg fikk pennen..åhoi..styr dette .. og denne gangen kjenner jeg bivirkninger, det har jeg ikke gjort tidligere. Jeg har jo eldres litt siden sist he he
Så bra det ordnet seg for deg! Går nok bra dette skal du se :) har du begynt med sprøytene? Lykke til hvertfall!

Så bra det ordnet seg for deg! Går nok bra dette skal du se :) har du begynt med sprøytene? Lykke til hvertfall!
Takk .Begynner i morgen :-) kjenner jeg er fryktelig spent om vi skal være så heldig en gang til, litt vanskelig for å tro. Men håper.

Lykke til dere også. Håper det blir mange spirer fremover :-)

Titter bare innom for å ønske deg lykke til! vi har vært prøvere samtidig, og har fulgt deg litt fra sidelinjen siden, vi har begge fått våre icsi-barn i 2014 =)

Jeg var også prøver samtidig som dere. Og har fulgt litt med på deg! Fikk mitt ISCI barn i 2014 jeg også. Og ruger på det jeg håper blir mitt andre ISCI barn for øyeblikket :) Lykke til!
Håper og tror dere vil lykkes igjen❤️

Du fikk i mai eller noe ikke sant? Vi også holder på med søskenforsøk og fikk barn i juli 14 :) skal ha fryseforsøk i naturlig syklus i februar da. :)

Jeg fikk jenta mi i oktober 2014 :-)

Takk jenter , blir litt rørt at dere har fulgt meg å huske meg..har vært litt av en berg og dalbane å få oppfylt drømmen.
Krysser fingrer for alle sammen :-)

Back
Topp