Mayb31 Elsker forumet 19 Jan 2006 #3 WOW...som å se meg selv[:D][:D][:D]...not! Hadde vert enkelt da om jeg kunne gjøre det på denne måten!
WOW...som å se meg selv[:D][:D][:D]...not! Hadde vert enkelt da om jeg kunne gjøre det på denne måten!
Hilde-Anita Gift med forumet 19 Jan 2006 #4 Shit! Det såg jo dritlett ut, men tror ikke jeg tar sjangsen på å prøve... [&:]
BeateH Glad i forumet 19 Jan 2006 #7 Tro om det er like lett som det ser ut... Våger ikke å prøve tror jeg..
L ~Lisbeth83~ Forumet er livet 19 Jan 2006 #8 Sånn må jeg lære meg... *sitter å øver nå* hehehe...NOT[8D]
trampe80 Gift med forumet 19 Jan 2006 #9 oj hun var flink... kunne komt hjem til meg og brettet litt, hater å brette klær...
N nemi.marselia Forumet er livet 19 Jan 2006 #13 så d dær før første gong forje helg når lillebroren min viste mæ d. han hadde lært d på kampsporttræning
så d dær før første gong forje helg når lillebroren min viste mæ d. han hadde lært d på kampsporttræning
Storm Gift med forumet 20 Jan 2006 #14 WOW!! bretter klæra vår slik, men ikke akkurat med den teknikken[8|]