Hvordan bor vi??

lenemor

Forumet er livet
Ble inspirert av Anede sin tråd om huset hennes - så tenkte jeg at kanskje flere vil dele bilder av husene/hjemmene sine?

Her bor jeg, gubben og våre to katter:

Her har vi tre soverom, et bad, to stuer, en spisestue, kjøkken, spisskammer og do, pluss kjeller og loft. Er i ferd med å pusse opp barneværelset, og skal til å bygge ny garasje. Har en stor opparbeidet tomt på 1,2 mål, så vi stortrives og tror dette er en fantastisk plass å oppdra barn!

Vi bor i leilighet som samboer får leige gjennom jobben. Blir nok å søke på en større leilighet om en stund, men vi skal ikke klage, for vi har da to soverom! Blir denne ordningen så lenge vi bor her oppe. Så kjøper vi hus når vi flytter til fastlandet igjen. [:D]

ORIGINAL: Ametystia

Vi bor i en to-roms leilighet i Oslo foreløpig, men har nettopp solgt. Flytter til Skedsmokorset i juni, en fireroms på 86 kvm(http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=7593971&sid=6ajgVpSUW141309&pos=15&tot=36)

Gleder meg til å få litt større plass, men den store drømmen er et eget hus da. Får se med tiden om vi får kjøpt hus eller tomt, men jeg skal bli ferdig med attføringen før det blir aktuelt. [:)]

Så kjempefint ut Ametystia!

Hvor i Oslo bor du egentlig Lillemor82?

Vi bor i rekkehus, har egentlig 3 soverom, men bruker det ene som bod. Skal pusse opp barnerom og bad før september. Har egentlig nok plass, er bare vi som har så masse ting og tang som tar opp plass*hihi*

Så fint hus da lenemor! La straks merke til bobla som står der. Har en stooor kjærlighet for bobler![:D]

Holder på å vaske og rydde i leiligheta vår, så kan legge ut bilder senere.. [;)]
Vi leier vi også leilighet. Den er i det minste laget for oss og babyen, men vi har bestemt at vi ikke skal flytte noe før vi kjøper, og det blir ikke riktig enda. Har ca 70-75 kvm, 1 soverom, stue, kjøkken, bad, gang og boder.
Trives kjempegodt, men som sagt blir det litt lite i lengden. Hadde det vært et til soverom hadde det blitt noe helt annet. [:)]

ORIGINAL: tullmusa

Så fint hus da lenemor! La straks merke til bobla som står der. Har en stooor kjærlighet for bobler![:D]

Bobla ja - den er vi glad i, så selv om det ikke er noen familiebil etter dagens standard så skal vi beholde den!  Solgte golfen vår og kjøpte en mercedes i stedet, så vi har familiebil også altså [;)]

Vi har en sprek liten golf og en scoda octavia stasjonsvogn. Kjekt med konebil! MIN scoda! Gubben får kjøre golf! Hihi![:D]

Vi bor i oslo i en treroms på 74 kvm, men har kjøpt halvpart av tomannsbolig på Skytta. Vi skal flytte inn om litt under et år, så det blir deilig. Da får vi 115 kvm til å begynne med, og skal bygge ut loftet når vi får penger. Da får vi ca 40 kvm til! Juhuuuu! Og alt er nytt, så det blir digg!

vi bor på mo i rana å kjøpte hus for snart to år siden. det er en enebolig på 160 kvadrat, med ei lita hybelleilighet som vi leier ut. kjærkomment med ekstra inntekter på 3000 i måneden [;)] har akkurat pussa opp kjøkkene, så nå bruker jeg enda mer tid der enn før[;)] på å spise selvfølgelig [:D]

dette  er i alle fall vinduet på huset vårt. gadd ikke å gå lendre ut en til verandaen for å ta bilde. vi bor i andre etasjen og leier ut første etasjen.

1etasje: 3 sov, stue, kjøkken, bad og gang
2etasje:(der jeg og sambo bor) 2 sov, stue, kjøkken, bad og gang
3etasje: (hybelleilighet som vi skal leie ut) 1 sov. stue med kjøkken og bad.
i kjelleren er det mange rom som skal fikses opp senere, slik at vi kan få til en (bar/karsk stue) trønder vettu[;)]

Back
Topp