Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kjøpte nettopp mitt eget nå i høst sammen med samboern, er sjeleglad for det nå! Er tomannsbolig og ikke tidenes største, men har heldigvis et soverom nummer to! :)
Vi kjøpte rekkehus en uke før første snuppa ble født i 2010 og flyttet inn da hun var 6 uker gammel! Det gikk veldig fint selvom det var ganske så slitsomt å pakke med en kolikk-baby, nå blir det deilig å ha alt på plass når neste snuppe kommer;-)
Bygde hus her heima på garden for cirkus.. 4 år si trur eg :)
Og nå ska eg endelig få hage! det har eg sett fram til lenge ;) Herligt med noe "eget"... og ikkje minst- INGEN naboar ! :-D
Bor i rekkehus som vi flyttet inn i da jeg var 4-5 mnd på vei med eldstejenta. Bor på enden da så krysset av for tomannsbolig.Fungerer jo som det for oss. :-)
Me verken eiger eller leiger noe.. Bor forholdsvis billig i eit hus på gården til foreldrene mine! Kommer til å bu her til den dagen me skal bygge oss noe nytt:-)
Eier en liten enebolig...
Har helt grei plass og en liten inngjerdet hage, men er ikke noe ledig rom til snuppa og det plager meg....
Vi er på boligjakt etter noe større :)
Vi bygger hus, og jeg krysser alt jeg har for at d blir ferdig i juni. Jeg og pappa skal tapetsere TV veggen og kjøkkenet i morgen, så det går fremover :)
Også leier vi en leil. med et soverom nå, så d er TRANGT her!!! :/