Hvordan bor dere?

A.Msinmamma

Glad i forumet
Hus, leilighet,gård eller noe annet?
Eier/leier?
bor dere der dere ser for dere å bli gamle?
Vi eier enebolig,på landet og stortrives her!flotte naboer,kort vei til butikk,skole og bhg☺

Bor i selveid hus, litt utenfor byen. Vi trives godt her, og kan trygt la eldstegutten leke litt ute alene. Jeg kan ikke egentlig se for meg å bo en annen plass, men vi må nok gjøre en del med huset hvis vi skal bo her når guttene blir større, vi har ett soverom for lite :nailbiting:

Leier sokkel leilighet i Molde.
Ikke helt optimalt, men men :)

Eier et hus i en landsby, kan man vel si. :) Har flyttet så utrolig mange ganger. Nå er det nok. Nå flytter jeg ikke før de bærer meg ut! :P

Jeg eier leilighet. Veldig sentralt til alt:) Koselig uteområde for sameiet med lekeplass og hage, helt nytt. Barnehagen er også rett ved siden av. Bor her nok en stund, men ser for meg å kjøpe hus om noen år. Trives godt her vi er nå da:)

Vi eier leilighet :) Veldig barnevennlig, med lekeplass, skole & barnehage ved siden av sameiet. Trives godt! Blir her en god stund :)

Eier enebolig, bygde for snart 2 år siden! :) bor i boligfelt med masse unger, i ei bygd! To min til bhg. og en time til en stor by :) Har det meste av familie her på begge sider :)
Truves kjempe godt :)

Vi har et rekkehus og kjøpte nytt rekkehus som passer bedre til 3 barn i forgårs:)

Vi eier leilighet i storby. Trives veldig godt her, og det er et barnevennlig område med kort avstand til både lekeplass og barnehage, samt kort vei til skog og mark.
Vi vurderer likevel å flytte litt på oss. Vi ser oss om etter enebolig på utsiden av byen. :)

Bygde hus i 2012. Skikkelig på bygda!! 40 meter fra husveggen og ned til innsjøen og vi stortrives! Her blir vi til vi blir gamle!! :-)

Firmannsbolig med stor terrasse og en liten plass på baksiden. Bor nesten innerst i et boligfelt med skog på 3 sider og bhg og skole som nærmeste nabo :)

Eier enebolig. Passe stort og passe sentralt for oss tre :) men ser nok for oss å flytte til noe større om noen år. Vi venter bare på det perfekte huset, evt bygge. Trives med andre ord godt her vi bor, og stresser ikke med å flytte :)

vi eier enebolig i en by, men kvarter kjøretid til sentrum. kort vei til bhg, skole og vennene til min eldste. ha sykler eller går til dem som han vil. SÅ det er veldig kjekt. Vi blir vel her til vi evt flytter til en annen del av norge.. :) bodd her i 2år så vi blir nok en del år her enda :)

Vi bor på gård. Ganske nytt stort hus. Vi bor midt i skogen, men samtidig ganske så sentral likevel. Bare 10 minutter med bil til nærmeste småby. Men veldig avhengig av bil da. Blir mye kjøring hit og dit. Men her kommer vi nok til å bo for alltid. :)

Vi eier enebolig i ett tettsted med unger på alle kanter. Kjempe herlig å ha klassekompiser til ungene i gangavstand :) Skole og barnehage er også i gangavstand <3 Flott turterreng og nære familie! Trives godt!

Vi eier et hus på bygda :) kun 2 naboer her rundt :) trives godt med at det er stilt og rolig.. Men skal selge etter hvert og kjøpe en stor gård ca 300 metet her fra :) gleder oss til å få ett litt større hus, og til å få en gård slik at vi kan ha di dyrene som vi ønsker... Dyr er et ultimatum forr at vi skal trives :) og samboer elsker å jobbe med gård :) så da blir det melkekyr og kjøttfe :)

Back
Topp