Hvordan bor dere?

Vi bor i rekkehus, ca 140-150 kvm over tre plan, platting på ene siden og en liten hageflekk. Lekeplass på andre siden.

Barnevennlig område med masse barn, og flotte turområder. Veldig sentralt. Og kun en halvtime inn til hovedstaden.

edit: Vi eier forresten. Selveier.

Last edited:
Leier bolig - (uheldigvis).. Men håper å få kjøpt i løpet av året. Vi har 120 kvm forresten :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Leier hus. Vi håper å få kjøpt huset ila våren. Hvis ikke blir det å bygge i nærheten. :) Ganske barnevenlig på bygden.

Bor i også 30 min fra hovedstaden. Stille småhusbebyggelse. Eier 1. etg i firemannsbolig med over 40 kvm platting på ene siden og 20 kvm på andre siden. Ca 100 kvm plen og gode solforhold. Rett og slett fantastisk :-)

Bor landlig på vestlandet. Eier huset vi bor i, som er et oppussingsobjekt med 3 fulle etasjer, + ca. et mål med hage.

Eier egen enebolig på 190 kvm, med passe stor hageflekk i et rolig boligfelt, drøye 30 min unna hovedstaden :)

Eget hus på ca 110kvadrat. Akkurat passe for oss:) stor tomt, fin utsikt og passe avstand til "sentrum" :) trives veldig godt, men har nok planer om større hus om noen år! Kanskje når nr to kommer ;)

Eier enebolig på ca 186kvm. kjellern er under oppussing, og 2.etg er litt mindre enn de andre etg. 3sov så når spira blir stor får storebror soverom i kjellern som er lekerommet hans nå :) bor i et boligfelt, nær vann og skog, og 5min til sentrum :) litt over 1time fra oslo :)

Vestlandet. Enebolig. Opppussingsprosjek. Kun ferdig med hovedetasjen. Men har alt me trenge der. Får full kjeller og loft når me e ferdig:-) Har flott sjøutsikt og strand og tursti eit steinkast (bokstavlig talt) fra tomta som er på over 1 mål. Kort vei til alt me trenge:-) Veldig fornøyd med kjøpet me gjorde her på nyåret i fjor:-) å femåringen har fått seg ein nestevenn som er nabo. Så her spring ungane fra hus til hus:-)

Bor på bygda i Finnmark:) 45 km unna nærmeste bysentrum... Leier leilighet, men bor så billig og bra at det ikke er aktuelt å kjøpe noe. Har kjøpt oss hytte i stedet:)

Leiligheten er ca 100 kvm, tre soverom og nyoppusset :) betaler 3500, inkludert strøm og garasje.

---—–-

Eier egen bolig på litt over 460 kvm og to mål hage. Ligger idyllisk til i enden av en blindvei :) <3

Eier leilighet på 68kvm. Men til høsten skal vi kjøpe hus :) det blir veldig stas!

Eier 2mannsbolig på 120 kvm, over to plan. Veldig fint! :) vurderer kjøpe tomt no før sommeren og bygge til høsten :)

Eier enebolig ca 15 min fra Sandnes og 30 min fra Stavanger. 160 kvm over 2 plan :) stor garasje (lekestue til sambo) og stor terrasse med hagestue og utsikt utover havet og Stavanger. Kjempefornøyd :) straks ferdig med oppussing av hovedetasje så da gjenstår bare entre og barnerom i 1.etg.

Eier enebolig som vi nesten akkurat er ferdig med å bygge på og pusse opp. Har vært et gammelt hus som nå er total renovert.
Har vel ca 180kvadrat, og en utleiedel som jeg drømmer om å bygge inn i huset vårt...

Leier leilighet på 85kvadrat med gangavstand til Trondheim sentrum. Er på boligjakt, men har ikke funnet noe vi har likt ennå. Trives godt der vi er, så tar boligkjøpet med ro :-)

Back
Topp