Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Bor i også 30 min fra hovedstaden. Stille småhusbebyggelse. Eier 1. etg i firemannsbolig med over 40 kvm platting på ene siden og 20 kvm på andre siden. Ca 100 kvm plen og gode solforhold. Rett og slett fantastisk
Eget hus på ca 110kvadrat. Akkurat passe for oss stor tomt, fin utsikt og passe avstand til "sentrum" trives veldig godt, men har nok planer om større hus om noen år! Kanskje når nr to kommer
Eier enebolig på ca 186kvm. kjellern er under oppussing, og 2.etg er litt mindre enn de andre etg. 3sov så når spira blir stor får storebror soverom i kjellern som er lekerommet hans nå bor i et boligfelt, nær vann og skog, og 5min til sentrum litt over 1time fra oslo
Vestlandet. Enebolig. Opppussingsprosjek. Kun ferdig med hovedetasjen. Men har alt me trenge der. Får full kjeller og loft når me e ferdig Har flott sjøutsikt og strand og tursti eit steinkast (bokstavlig talt) fra tomta som er på over 1 mål. Kort vei til alt me trenge Veldig fornøyd med kjøpet me gjorde her på nyåret i fjor å femåringen har fått seg ein nestevenn som er nabo. Så her spring ungane fra hus til hus
Bor på bygda i Finnmark 45 km unna nærmeste bysentrum... Leier leilighet, men bor så billig og bra at det ikke er aktuelt å kjøpe noe. Har kjøpt oss hytte i stedet
Leiligheten er ca 100 kvm, tre soverom og nyoppusset betaler 3500, inkludert strøm og garasje.
Eier enebolig ca 15 min fra Sandnes og 30 min fra Stavanger. 160 kvm over 2 plan stor garasje (lekestue til sambo) og stor terrasse med hagestue og utsikt utover havet og Stavanger. Kjempefornøyd straks ferdig med oppussing av hovedetasje så da gjenstår bare entre og barnerom i 1.etg.
Eier enebolig som vi nesten akkurat er ferdig med å bygge på og pusse opp. Har vært et gammelt hus som nå er total renovert.
Har vel ca 180kvadrat, og en utleiedel som jeg drømmer om å bygge inn i huset vårt...
Leier leilighet på 85kvadrat med gangavstand til Trondheim sentrum. Er på boligjakt, men har ikke funnet noe vi har likt ennå. Trives godt der vi er, så tar boligkjøpet med ro