Hvordan bor dere?

*lille*my*

Glad i forumet
Her kommer vi til å bli 4 stk i en treroms på 72 kvm....djizes..heldigvis har vi heis, garasje og balkong :)

Vi må bestemme oss hvor vi vil bo før vi gidder å flytte, men merker at husdrømmen blir sterkere!

Hei!

Vi bor i en 80kvm loftsleilighet, midt i Bergen sentrum, i 4. etg, uten heis, og uten balkong. Jeg/vi elsker leiligheten, men de trappene er ikke så praktiske med tanke på vogn og slikt akkurat. Så vi ser oss om etter et rekkehus, eller noe i den duren.

Vi bor i første etasje i en blokk:) 73 kvm ca er leiligheten. Gjesterommet står og venter på at det skal bli barnerom :D Så foreløpig er det plass her :P

hus med 4 soverom og kjellerstue. stoooor hage. kjekt med god plass, men det er mye jobb med hus..

rekke hus med 3 soverom og kjellerstue.. stor hage på begge sider

Vi flyttet inn i ny leilighet i mars, ble gravid i slutten av april, begynnelsen av mai så det passet utrolig godt! :D Nå har vi ca 100 kvm og ekstra soverom, alt nytt og i 1.etasje, kunne ikke vært bedre til baby :)

Vi bor i en enebolig med en haug av soverom. Herlig!

Enebolig, 2.etasjer + grovkjeller, 3 soverom (kan gjøres om til fire, men vi har valgt å ha leke-og tvstue til ungene i det siste),  stor hage + uteområde generelt. Veldig greit å ha litt plass å boltre seg på, men når husarbeidet skal gjøres ønsker jeg meg en biiitteliten hybel

Enebolig :)

Vi bor i en 65 kvm leilighet. Har et ekstra rom som sannsynligvis blir barnerom med tiden, men det er nå sy- og datarom. Gruer meg til å rydde ut at det..... Men vi håper på å flytte neste sommer da:)

Da kan jeg få meddele at i over et år har vi bodd i en leilighet på 70 kvm. 2 soverom. Det er jeg og mannen min, min sønn på 7, min datter på 5, og annenhver helg, hans sønn på 15.  Men, der det er hjerterom, er det husrom. Skal sies at vi nå er på desperat husjakt. Kan ikke bo sånn når spira kommer til verden. Det har funka for en periode, men nå må vi ha no større gitt! 

Bor på et småbruk - uten dyr i fjøset vel og merke! Deilig med stort hus på 300 kvadrat og stor tomt, men ønsker meg vaskehjelp ;)

Enebolig på ett plan her, ca 70 kvadrat. 3 soverom, og stoor og flott hage :) Men vi leier og er veldig klare for å kjøpe oss noe større, så vi har vært på leting en stund :) Håper vi finner noe før mini kommer!

Bor i en hybel med samboeren og sønnen vår mens vi pusser opp et hus på 200 kvm.
Skal ikke bli feil å få noe mer plass, for jeg klikker snart av hybellivet. 

Bor på et småbruk eller hva jeg skal kalle det. 2 eneboliger og 4 uthus/veksted. Alt for mye arbeid, ønsker og flytte til noe mindre, men ikke så lett pga samboers firma.

nÅ er det fire soverom i huset, og tror huset er på rundt 300 kvm.

Rett under 300 kvad hus med 1 måls tomt, elven rett utenfor med bryggeplass å rett så idyllisk litt utenfor sentrum men bare 20 min til oslo så føler det er nært nok :D 

Vi bor i et stort og deilig hus med ca 4 måls tomt. Massevis av soverom og tumleplass, men som flere av dere nevner over er det mye å vaske! Ønsker meg vaskehjelp...

Vi kjøpte oss i mars en 58kvm leilighet, og har et ekstrarom som fort vil bli omgjort til barerom. Tror at dette kommer til og gå kjempe fint!

Back
Topp