Hvordan blir vi som besteforeldre??

Dråpe

Elsker forumet
Sitter her å tenker litt på hvordan vi kommer til å bli som besteforeldre jeg...

Jeg kan irritere meg kraftig om noen skal "blande" seg opp i hvordan vi skal oppdra Maja, med soving, bæring,søtsaker, osv...Og det VET jeg dere her inne gjør også! Hehe[;)] Særlig besteforeldre, har en tendens til å vite hva som er den "rette" måten å oppdra barnebarnet.[;)]

Men så tenkte jeg litt på; tenk om våre barn velger å oppdra sine barn(altså våre barnebarn) heeeeelt annerledes enn det vi syns er den rette måten?

Kommer vi virkelig til å klare å holde helt kjeft? Eller kommer vi til å "bry" oss, som de "fornuftige og hjelpsomme" menneskene vi er?[;)][:D]

Jeg vet at jeg\vi oppdrar Maja helt annerledes enn det min mamma gjorde med meg, og jeg kan faktisk skjønne at ho ikke helt klarer å ikke si noe på det. Ho oppdro jo meg i beste mening, og det blir vel naturlig at ho vil "overføre" noe av den kunnskapen til meg, selv om jeg er totalt uenig og irriterer meg noe grenseløst når ho gjør det[;)]

Jeg får vel prøve så godt jeg kan, men jeg kan ikke love at jeg ikke sier noe den dagen Maja er på besøk med lille nurket. og finner på noe helt omvendt av det jeg hadde gjort...[;)][:D]

ORIGINAL: FrøkenBast

ÅÅhhh, alt for kompliser dilemma så sent om kvelden, hjernen min koker[8D]
Men jeg blir vel masekjerring jeg tenker jeg...samme hvor mye jeg sier jeg ikke skal bli det[:D]

Hehe, skal dytte opp tråden for deg i mårra jeg[:D][;)]

PANG PANG

ORIGINAL: EmmaT

ORIGINAL: Dråpe

Sitter her å tenker litt på hvordan vi kommer til å bli som besteforeldre jeg...

Jeg kan irritere meg kraftig om noen skal "blande" seg opp i hvordan vi skal oppdra Maja, med soving, bæring,søtsaker, osv...Og det VET jeg dere her inne gjør også! Hehe[;)] Særlig besteforeldre, har en tendens til å vite hva som er den "rette" måten å oppdra barnebarnet.[;)]

Men så tenkte jeg litt på; tenk om våre barn velger å oppdra sine barn(altså våre barnebarn) heeeeelt annerledes enn det vi syns er den rette måten?

Kommer vi virkelig til å klare å holde helt kjeft? Eller kommer vi til å "bry" oss, som de "fornuftige og hjelpsomme" menneskene vi er?[;)][:D]

Jeg vet at jeg\vi oppdrar Maja helt annerledes enn det min mamma gjorde med meg, og jeg kan faktisk skjønne at ho ikke helt klarer å ikke si noe på det. Ho oppdro jo meg i beste mening, og det blir vel naturlig at ho vil "overføre" noe av den kunnskapen til meg, selv om jeg er totalt uenig og irriterer meg noe grenseløst når ho gjør det[;)]

Jeg får vel prøve så godt jeg kan, men jeg kan ikke love at jeg ikke sier noe den dagen Maja er på besøk med lille nurket. og finner på noe helt omvendt av det jeg hadde gjort...[;)][:D]

Syns det var bra skrevet jeg Dråpe [:)]
Sånt har jeg egentlig ikke tenkt på det før.

Hehe, jeg tenker aaaaalt for mye på kvelden\natta jeg se.[:)] Pleier å plage mannen min med alle de rare tankene mine når han skal sove(stakkars mann...[;)]) Så er nok lurt at jeg skriver ned noen her[:D]

Hihi er jo ikke stakkars han da. Sånt er jo kjekt å diskutere.

Virker ikke som han syns det midt på natta når han prøver å sove. Da bare ler han av meg[:D][;)]

ORIGINAL: Dråpe

Syns det var bra skrevet jeg Dråpe [:)]
Sånt har jeg egentlig ikke tenkt på det før.

Samme her. Jeg må skjerpe meg når det gjelder irritasjonen min til mamma noen ganger. Hun er jo bare verdens snilleste!!
Og hun har lært meg et par ting selv om jeg hater å inrømme det, skjønner ikke hvorfor jeg hater det[8|] *slåmegselvpålanken*

Back
Topp