Hvordan blir permisjon ang lønn for meg? :/

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
Jeg skulle begynne i ny jobb 1.august, men pga en brann og sammenslåing av flere av de jobbene jeg har, er det ikke sikkert jeg får begynne før i november.. (har isåfall ei 80% stilling jeg er vikar i)

Men, i den nye kontrakten står det at jeg har rett på lønn med permisjon om jeg har jobbet DER i 6/10 mnd.. Begynner jeg i august går det jo bare fint, men begynner jeg i november har jeg jo jobbet i 2 forskjellige kjeder... Får jeg da perm fra nav ja?
 
Du vil få utbetalt fra navn, så lenge du kan vise til inntekt fra en arbeidsplass? Får du lønn derfra nå?
 
Jeg jobber på apotek 1 nå hvor jeg får lønn ja, så skal jeg gå over til vitus..
Vi har vell en sånn avtale vi farmasiforbundet som gjør at vi får lønn fra jobb i permisjon, så får jobben pengene fra nav (sånn at vi får fordeler med blant annet pensjonssparing)

Men da er det vel ikke noe problem, i verstefall får jeg bare fra nav istedet for fra jobb? :)
 
Du får i bunn og grunn uansett fra NAV, for hadde arbgiver utbetalt til deg, hadde de fått igjen av Nav :) Siden du tjener penger nå har du krav på foreldrepenger fra nav ja :)
 
Trur de går ut i fra den nye lønnen din om du har fast månedslønn. Arbeidsgiver signerer på hva lønnen din er.
 
Sitter å lurer på det samme. Er sykemeldt fra jobb fram til januar mest sannsynlig og deretter håper jeg på å gå ut i ny permisjon i slutten av Jan... Skulle egentlig søke aap i desember da jeg ikke kan jobbe i min nåværende jobb pga belastning og ryggen
 
Nav regner ut fra 6 av 10 mnd i svangerskapet du har vært i jobb og fått lønn,uansett hvor du har fått lønn. Så lenge du kan bekrefte lønningene dine i de mnd så telles de med.
 
Back
Topp