Hvordan blir magen..med bilring..hehe??

taita81

3 barns mor ♡

Sikkert merkelig sp men hopper i det..jeg har en bilring rundt magen,der hvor buksa er liksom hvis dere skjønner...det jeg lurer på er...her kommer det!!!!!  Til dere som har hatt noe lignende,når kom magen eller hvordan ble den?Lurer fælt på om magen blir rar eller ikke bli sinna nå da... om den blir stygg eller enda større pga all fettet..?? Skriver ikke for å støte noen eller noe...bare lurer jeg for tenker litt på det her hmm..høres sikkert veldig rart ut men tenker faktisk på det..hehe..de jeg har kjent og vært gravide har ikke vært så "runde" som meg.. håper noen svarer..

Med i klubben her[;)] Sist ble magen min ganske rund stor å fin[:)] tar bare litt lengre tid...

den blir ikke stygg eller no blir helt vanlig gravid mage[:)]
men den syntes kanskje ikke like fort....., man ser bare mer lubben ut i førsten, he, he, men magen min begynnte å se "gravid ut" i uke 12 ca..  de andre gangene, jeg er i uke 7 nå.... tror jeg.. og kjenner magen er blitt hardere helt nederst, he, he.
Men du trenger ikke bekymre deg, den blir ikke stygg, fettet blir borte på en måte, og magen blir veldig hard.... vet ikke om fettet forskyves eller ikke, men...
Eneste som kan bli styggt er jo evt strekkmerker[&:]
MEN med begge mine 2 så har ikke navlen kommet fram, vet ikke, men er jo mulig det har med fettet å gjøre...

Så kos deg med den voksende magen..

takk for svar..sitter å smiler nå...

Tror nok alle får en fin og rund ball på magen etterhvert, samme hvilken str de er[:D]

Jeg har hørt at vi som har noen ekstra kilo, nødvendigvis ikke legger like mye på oss i svangerskapet som andre. Noen som har noen erfaringer på det?

Ekstra og ekstra, veide rundt 4-5kg "for mye" sist, da gikk jeg først ned 8 kg,så opp igjen de 8 plus 3 til [:D] Etter småen var født veide jeg mindre enn før jeg var gravid.. Nå har de kiloene sneket seg på igjen by the way[8D]

Jeg la og på meg mye i forrige svangerskap og hadde bra med kilo fra før. Men fikk ok mage da, men så lubben ut lenge...

jeg v ar lubben med nr 1, la da på meg 25 kg!!! mye!  men gikk ned 19 kg rett etter fødsel..  så med nr 2 var jeg da blitt litt fetere ettersom jeg ble på vei når nr 1 var 6 mnd... men i det svangerskapet la jeg på meg 2 kg!!   og ungen veide jo mer, så jeg gikk alså ned...
Men nå med nr 3 har jeg lagt på meg ganske mye alt, sikkert fordi jeg sluttet å røke.., døtter jo alt i trynet liksom[:@]

Jeg er ikke overvektig, men alt jeg har av fett har samlet seg rundt midjen... [&:] er faktisk sånn at jeg avogtil støter på folk som tror jeg er gravid pga magen.

Uansett, forrige graviditet fikk jeg en stor og stram mage. Var faktisk mer fornøyd med kroppen min da enn jeg er nå [8D] 

Jeg la på meg 12 kg. Det er vell det som er gj.snittet. Å de gikk rett av igjen etter fødselen... Men vet jo ikke hvordan det går denne gangen. Men skal leve sunt så håper ikke det blir så mengen kg denne gangen[;)]

Back
Topp