Hvordan blir lillebror?

Maripåhaugen

Betatt av forumet
Det er så spennende med denne ventetiden, men jammen blir det godt å få hilse på lillebror også. Jeg lurer på hvordan han blir i skinn og i sinn - ligner han på storesøster mon tro? Blir gøy å se!
Om to dager holder jeg lillebror i armene...skal inn på sykehuset 0630 onsdag den 23.mai<3

Om bare to dager!? wooow 

Jeg tenker også en del på hvordan lillesøster kommer til å være, hvordan personligheten hennes blir og hvordan hun ser ut - klarer ikke helt å se for meg hvordan hun ser ut, vi har jo ei som er blanding av oss begge, rare greier!  Storesøster er mest lik pappan ifølge folk, kanskje hun her ligner mer på meg? 

Storesøster er mest lik meg av utseende, og en god blanding av begge i måte å være på. Blir spennnede ja:)

wow! må være rart å vite at det bare er to dager igjen til du sitter med babyen i armene!:O jeg synes det er så uvirkelig enda at det er en baby i magen min, så tanken på hvordan hun ser ut er veldig fjern å tenker sjeldent på det utenom nå når jeg leste denne tråden:P 

jeg er like forfjamsa hver morgen når jeg våkner og ser magen, og plutselig kjenner liv inni der:P hehe

blir spennende da, gleder meg til å se bilde av nurket ditt!!=)

Kjener på den spenningen ògså.. Tenker mye på hvordan hun ser ut og hvem hun ligner:) To dager....

Jeg tenker det samme. Håper han ligner på storesøster i sinn iallefall, for hun har jammen vært en drøm av en unge! Jeg synes også hun er verdens vakreste, så det er ikke synd på han om han ligner henne i skinn heller ;)

Masse lykke til i morgen :)

Back
Topp