Hvordan blir julen da jenter?

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
For meg blir det iallefall rart. Jeg skal feire hos svigers for første gang. Og vi må fortelle om graviditeten så fort vi kommer dit. Da jeg sjeldent sier neitakk til et glass vin.
Det blir nye tradisjoner å forholde seg til, og alkoholfritt :)
Så det skal bli rart, og spennende!

Hvordan blir din jul?
 
Det blir spennende. Går nok fint. :)

Jeg og min kjære skal til hans besteforeldre. Når mine unger er hos faren sin kan Kjærsten bestemme hvor vi skal. :) Fint at neste år blir med baby og barna. :)
 
Vi har kjøpt oss nytt hus i ny by. Så det blir litt annerledes å feire det her nå, men tror det blir veldig fint! ❤️

Familien vet om graviditeten, så den saken er grei. Hvis alt er bra på Ul den 21.12., skal vi fortelle kommende storesøster på julaften, det gleder jeg meg til! Hun har ønsket å bli storesøster i flere år! ❤️
 
Vi er litt usikre på om vi skal fortelle det før eller etter julaften. Skal feire julaften med mange slektninger som vi ikke er helt klare for å fortelle det til så det blir ingen avsløring på julaften. Vi lurer på å fortelle det lille julaften, men vil ikke at det skal være en elefant i rommet 24. Kanskje jeg tenker for mye, men det er første barn for oss og første barnebarn for mine foreldre så jeg føler at det er litt big deal. Selv om selvfølgelig alle barn og barne barn er en big deal;) Noen tips? Tror dere mamma og pappa og søsken klarer å holde inne med nyheten på julaften hvis vi forteller det 23?
 
Back
Topp