mamma84 Glad i forumet 26 Sep 2005 #1 Er det rart om jeg bytter nick....? Måtte bare prøve.... Siden det ble snakk om dette....
Guttemamma82 Forumet er livet VIP 26 Sep 2005 #2 For meg er du mamma84... så synes du skal beholde det jeg...... om alle de faste her skal bytte nick blir det surr oppi hodet mitt [8|]
For meg er du mamma84... så synes du skal beholde det jeg...... om alle de faste her skal bytte nick blir det surr oppi hodet mitt [8|]
mamma84 Glad i forumet 26 Sep 2005 #3 Nei, det ble feil... Jeg er mamma84.... Ikke Colini her inne....
X x1xiza Glad i forumet 26 Sep 2005 #4 du kan jo evt. bytte, og skrive ein komentar nede på sida...mamma84..
M millemax Glad i forumet 26 Sep 2005 #5 helt enig mamma!!!!! hehe... lyst til og bytte jeg oxo, men det blir liksom feil...... nei, hold deg til mamma84 du...[;)][;)]
helt enig mamma!!!!! hehe... lyst til og bytte jeg oxo, men det blir liksom feil...... nei, hold deg til mamma84 du...[;)][;)]
Mrs b Forumet er livet VIP 26 Sep 2005 #9 nei nå er du mamma84 for oss,enig med trine82 at da blir vi bare forvirra...hehe[:D]
mamma84 Glad i forumet 26 Sep 2005 #10 Enig med det.... Tror jeg hadde blitt sprø i hodet hvis alle hadde begynt å endre på nicket sitt.... Var bare en liten test, men slo det fort fra meg.....[:D][:D][:D]
Enig med det.... Tror jeg hadde blitt sprø i hodet hvis alle hadde begynt å endre på nicket sitt.... Var bare en liten test, men slo det fort fra meg.....[:D][:D][:D]
mamma84 Glad i forumet 26 Sep 2005 #12 Mine er fra Snugglepie, har du prøvd der?? Hadde også fra Tickersentral, men da telte den ikke før det tidspunktet jeg lagde tickeren...
Mine er fra Snugglepie, har du prøvd der?? Hadde også fra Tickersentral, men da telte den ikke før det tidspunktet jeg lagde tickeren...
mamma84 Glad i forumet 26 Sep 2005 #13 Ja, det er viktig at de teller!!!! Jeg var 29+6 når jeg lagde alle disse, så da har de jo tellt...