De siste dagene har jeg følt meg helt forferdelig.. Er kvalm, trøtt og på toppen av det har jeg dårlig samvittighet ovenfor den kommende storebroren.. Fordi jeg er så trøtt at jeg ikke klarer å leke og styre så mye med han som jeg brukte, lange gode trilleturer er byttet ut med en runde i nabolaget bare for å sovne osv! Tenker også på når den lille kommer, hvor mye tid det tar og hvor avhengig den lille blir av meg pga amming.. Er denne babyen noe lik førstemann blir det liten tid til annet enn amming den første tiden for å si det sånn!
Pappaen kommer jo til å gi han ekstra oppmærksomhet men han er så mammadalt. Føler at dette ikke kommer til å gå bra og det er nesten sånn at jeg syns vi burde ventet litt lengere med nr 2 :/
Flere som har det sånn? Eller kanskje noen som har to tette fra før som kan komme med noen beroligende ord? :)
Pappaen kommer jo til å gi han ekstra oppmærksomhet men han er så mammadalt. Føler at dette ikke kommer til å gå bra og det er nesten sånn at jeg syns vi burde ventet litt lengere med nr 2 :/
Flere som har det sånn? Eller kanskje noen som har to tette fra før som kan komme med noen beroligende ord? :)