Hvordan blir 17 mai for dere?

Tja, ungen kjem nok ikkje før evt i slutten av mai, så her blir deg nok 17 mai feiring med barnetog, leker, is, grilling og rømmegrøt. Sikkert først feiring på skulen, så drar vi til mamma og pappa etterpå sammen med bror min og familien. Rekner med at pappaen i huset her går med ungane i tog, så blir eg ståande å sjå på. Klare kje å gå so langt pga bekkenet, så må nok ta det med ro... [emoji28]
 
Nesten samme som meg jo. Termin 1 mai, svangerskapsdiabetes, men jeg har pks i tillegg så lille kommer forhåpentligvis til verden 19 April. [emoji7][emoji7]

Her er det snakk om igangsetting i veke 39, så håper litt på det [emoji5]
 
Har ikke termin før i slutten av mai, så her går nok 17.mai sin vante gang, med tog, mat og lek :)
 
Med termin 28.05, blir vi nok hjemme på formiddagen, og så tar vi oss gjerne en tur på skolen på ettermiddagen. Kanskje det blir en tur i toget på storebror og faren.
Mulig vi inviterer et vennepar på besøk, som også er gravide og har en 2-åring.
Kommer til å savne spekemat til rømmegrøten [emoji22][emoji22][emoji22]
 
Med ks ca 22.mai er jeg vel slapp, lei og diger 17.mai. Her er d sikkert 8 grader og pissregn eller strålende sol og glovarmt. Ingen mellomting her i mai :D Det spørs vel litt på formen, men skoletog, is og kos hører med :)
 
Vanskelig å planlegge med termin 10. mai, gitt! Satser på å ha født [emoji28]
 
Termin 31. Mai - så jeg skal rulle meg bortover i barnehagetoget med 2-åringen regner jeg med. En meget komfortabel kjole er kjøpt inn for anledningen :p
 
Termin 21.mai
Så vet ikke om 3åringen må feire uten oss...Håper å få han ut innen da..men stor sannsynlig for at jeg går med stor mage enda...eller er på føden...tiden vil vise
 
Med termin 15. mai er det litt uvisst hvordan 17. mai vil foregå for min del og mannens. Men for barna som går i 1. og 3. klasse så skal den feires så vanlig som mulig [emoji4] Med god planlegging på forhånd så ordner det seg [emoji106][emoji4]
 
Har ikke termin før ti dager etter 17. mai så jeg regner med at nasjonaldagen feires vaggede ;-)
 
Jeg har termin AKKURAT 17.mai! :knegg: :knegg: :knegg:

Kommer til å legge planer for 4 åringen sin del, slik at hun får feiret dagen som seg hør og bør. For min del er bare planen å ta det som det kommer, men håper for all del at ungen kommer litt før eller etter.

Personlig syntes jeg nasjonaldagen er den verste og mest masete dagen i året, så syntes det er helt greit om jeg har en unnskyldning til å bli hjemme :hilarious: Grilling og besøk her er trivelig, men de store folkemassene og alt bråket i byen er døden :hungover:
 
Termin 9mai her, ikke lagt noen planer enda. Får se hvordan formen er når det nærmer seg og om lillebror har kommet eller ikke. :happy:
 
Med termin 24 mai vet jeg ikke om det blir noe 17 mai på meg i år. Blir jo sliten av bare å ta en tur på butikken nå [emoji28]
 
17.mai blir nok feiret på vanlig måte. En titt på barnetoget med tilhørende korpsmusikk, kaker og en bedre middag muligens. Med busdag akkurat denne dagen må det nok også feires litt, men blir nok ikkje fult hus og stormende jubel.
 
Ingen planer, termin 8. mai så om det blir noen feiring på oss kommer helt ann på om frøkna har kommet eller ikke, kanskje det blir 17. mai på føden for alt vi vet [emoji28]
 
Back
Topp