Hvordan blir 17 mai for dere?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Med termin i mai blir ikke 17 helt som vanlig vil jeg tro.

Har dere noen planer for 17 mai i år? Enten med stor mage eller med barnevogn?
 
Jeg har termin såpass tidlig, at babyen er garantert ute til 17.mai. Men tror vi gjør som vi pleier, rømmer til mammaen min, som ikke feirer dagen, og koser oss der med en ekstra fridag uten stress og styr [emoji4]
 
Med termin 14 mai, så tenker jeg at vi bare må ta det som det kommer. Men må nok gjøre bunadene klare til jentene slik at de kan kose seg :)
 
Blir vel en liten tur ut dersom formen til mor og baby tillater det. Men vi legger ikke opp til verken bunad eller koldtbord for å si det sånn. Elsker 17.mai og har lyst til å vise frem lillesnuppa og se et tog eller to, spise en is og så kan vi heller henge med familien hjemme hos noen av oss resten av tida (ofte det vi gjør). Spiser gjerne lunsj på en restaurant i byen og så tar vi det derfra.
 
Her blir det full rulle som normalt. Såfremt alt er i orden med babyen såklart.
Det blir barnetog med 7-åringen, bunader, is, pølser, leker i skolegården, grilling med gode venner ++
Alt med babyen på slep i vogna. Har termin 28. april og får ikke gå over termin, så en tre uker gammel baby er heldigvis ikke då vanskelig å drasse på. Og mor i joggebukse antagelig.. :knegg:
 
17.mai er ikke en dag som er så "viktig" for meg så jeg regner med at det bare blir grilling med familien om ikke babyen har kommet da, da er jeg ikke sikker på hvordan ting blir:) vi får ta det som det kommer!
 
Håååååper han er ute til 17 mai, men planlegger ingenting i år.
Tar det som det kommer:happy:
Er han ute til 17mai triller vi ned og ser på tog❤
 
17.mai tar vi nok litt på sparket i år. 2-åringen får feire, men om det blir med oss eller med barnevakten mens vi er på føden gjenstår å se. Termin 18. Mai så alt kan skje. [emoji85]
 
Har to barn som gjerne vil feire 17.mai. Så får håpe det går seg til enten at mannen kan være med de, oss begge eller at svigerforeldrene trør til slik de får gått i barnetog og gått på noen leker :)
 
Her blir det som normalt. En tur å ser på barnetog, og er en stund på arrangementet til skolen. Så er det nok en sammenkomst hos en av mine søstre etterpå..
 
Termin uken etter, så for meg blir det nok å følge med på tvn[emoji1305][emoji170]
 
Aner ikke[emoji23] Termin 9.Mai. Babyen kan være kommet eller fortsatt inne i magen. Eller jeg kan være midt i fødsel. Tar det som det kommer.
 
Jeg har termin 15. mai og håper bare jeg ikke føder på selveste 17. mai :woot:
Vi legger ingen faste planer i år for å si det slik :p
 
Termin 20. Mai. Må se an formen litt, men tenker å involvere mine foreldre siden min mann jobber den dagen. De får være barnevakter den dagen og så kan jeg eventuelt være med om det passer slik[emoji4]
 
Blir vel om vanlig. Om jeg og mini går i tog eller bare papsen blir med skolejenten i toget komner vel an på formen. Så blir det aktiviteter på skolen etterpå.
 
Jeg fikk datteren min ei uke før 17 mai, det ble en folksom dag med bunad og amming [emoji23]
 
Her blir det nok 17 mai tog, is, pølser og kos med lillesøster og de stolte storebroran. Hun kommer i uke 17 en gang.. så får noen uker kvile før da[emoji6][emoji6]
 
Med termin 1 mai, og svangerskapsdiabetes, er baby garantert på plass til då [emoji4] Så 17 vert nok som vanleg for mann og mini på 2,5år, medan eg tar det litt som det kjem [emoji5]
 
Blir som vanlig tenker jeg, sett bort fra at vi har baby og barnevogn med.
 
Med termin 1 mai, og svangerskapsdiabetes, er baby garantert på plass til då [emoji4] Så 17 vert nok som vanleg for mann og mini på 2,5år, medan eg tar det litt som det kjem [emoji5]
Nesten samme som meg jo. Termin 1 mai, svangerskapsdiabetes, men jeg har pks i tillegg så lille kommer forhåpentligvis til verden 19 April. [emoji7][emoji7]
 
Back
Topp