Hvordan bli kvitt fluer?

sånne små fluer???

hiv ut alt av mat som er uten for kjøleskapet og vaske planter hvis de er rundt dem.

Er husfluer som kommer inn utenifra, der også kryr det.[:'(]
Og huset er desinfisert, men fluene er her fortsatt.[:'(]

Vi har samme problem med småfluene! Men satte ett glass med saft og zalo oppi ved siden av der de holder seg. Og tømte det idag, og det var kjempemange døde fluer oppi der [:)]

+ fjerne tomflasker! kan også være noe som er blitt sølt på benk og/eller gulv og blitt liggende?

Der jeg bodde før ble jeg innvadert av disse såkalte bananfluene hvert år, uansett hvor "renslig" [;)] jeg var.
Viste seg at de la egg langs vinduene [:@]
Utrolig glad for at jeg har kommet meg vekk fra den leiligheten og noen andre har fått overtatt problemet

Min erfaring er at de kommer spesielt hvis du har liggende frukt i en litt lenger periode på f.eks. kjøkkenbenken,
eller har noen halvdøde blomster.

uff, var kanskje litt slemt med den latteren!? Er bare så utrolig glad for å være kvitt de, de er kjempe plagsomme...

beklager, da kan jeg desverre ikke hjelpe deg [8|]

Vet de kommer fra frukt trærne i hagen, som i år har millioner med frukt.[:)] Men kan jo liksom ikke kutte ned trærne heller synes jeg.

ORIGINAL: Lille Rosin

Vet de kommer fra frukt trærne i hagen, som i år har millioner med frukt.[:)] Men kan jo liksom ikke kutte ned trærne heller synes jeg.

Kjøp deg en fluesmekker rett å slett[8D]

ORIGINAL: Ihne

Mamma har sånn som man har i fjøset i stua.[8D] Sånn lys som dyra blir brent på[8D]

Alt av dyr blir svidd vekk når de flyr på den.....[:D]

Dette har jeg lett etter i hele sommer. Hvor får jeg tak i den

Sånne fluefange-klistre-greier, funker det på sånne små bananfluer da?

Vi hadde ehhh, en liten pose med noen dadler fra... uhmmm... januar eller noe, i ett skap, og der kom de fra...

Slike flue lys, der fluene flyr inn og blir grillet, selger de vel sikkert på biltema/clas ohlson/jernia/obs bygg....

Selv bor jeg på bondegård, og har kjøpt fluesmekker med strøm i1 Hadde ikke klart meg uten!!!

[:D]

Back
Topp