Hvordan bli kvitt en sofa?

svampebob

Elsker forumet
Vi har bestillt ny sofa, og den skal hentes på lørdag. Men jeg har helt glemt å tenke på hvordan vi blir kvitt den gamle? Vi har ikke plass til å la den stå, og det eneste valget jeg foreløpig har, er å ringe et loppemarked. MEN, de henter bare i dag (torsdager) og jeg nekter å sitte på gulvet frem til lørdag!
Det er faren min som skal hente sofaen, men han sier han ikke har mulighet til å hjelpe oss med den gamle..
Så hvordan blir vi kvitt den? Finnes det firma som kommer og henter for oss?

Den er skikkelig stygg hehe.. så tviler på at noen vil ha den. Det har vært en midlertidig sofa da den gamle ble ødelagt.. Men i såfall om noen vil ha den, hvor stor er sjansen for at den kan bli hentet fredag kveld/ lørdag morgen??

De som driver med container-utleige og boss-dunk-utleige kanskje. Viss du har noe annet skrap som skal kastes samtidig eller har en liten vår,ryddings så blir jo det tatt med i samme slengen... :)

ORIGINAL: Sparkle

heheheee....spør om de som leverer den kan ta m seg den gamle...[:D]

men det er faren min som skal hente sofaen for oss. Vi har ikke bestillt hjemkjøring for faren min sa han kunne gjøre det.. Skjønner liksom ikke hvor vanskelig det skal være for han å kjøre 2 sofaer på søppelplassen?

Finn.no, gi bort er genialt. Vi måtte bli kvitt en sofa en gang, den styggeste jeg noen gang har sett. Var litt i tvil om vi skulle tørre å legge ut bilde (hehe, så stygg var den), men gjorde det. Og ble kvitt hele greia mot henting! Super fornøyd!! =)

FRETEX[:)]

Takk for gode tips! Ser ut som om moren min har overtalt faren min til å kjøre sofaen til søpleplassen..
Tror faktisk ikke fretex ville tatt den imot engang hehe, så stygg er den. Men prøvde å ringe de istad, men de tok jo selvfølgelig ikke tlf..
Så da ser det ut som det ordner seg, eneste er hvis det stod feil på hjemmesiden til søpleplassen, så de har stengt alikevel..[&:]

Back
Topp