Hvordan bleiemerke bruker dere?

Libero touch :happy:
Jeg synes den virker mykere enn comfort, i tillegg er det våtindikator. Jeg kjøper på Meny, 2 for 79, så da er det liksom ikke noe særlig prisforskjell på touch og comfort. Tror det er 2 bleier mer i comfortpakken. Når hun begynner med str 4 skal jeg sjekke ut de store boksene med libero comfort som selges på obsen. Om det er en del og spare så går vi over til comfort :happy:
 
Bruker litt av hvert her.. Inkludert billigmerkene hos Rema/Kiwi.
Libero touch er definitivt mykest av alle..!
Frøkna bruker nå str 4, og vi fant tilbud på dobbeltpakke på Libero Comfort da vi var på hytta i Sverige i sommer :)
Så nå bruker vi kun det en stund..
Er mer fornøyd med de enn med Pampers (som jeg syns er for smale.)
 
Med storesøster brukte vi kun libero touch frem til bleieslutt nylig (2,5 år) begynte med touch til mini, men så testet jeg de vi fikk i babypakken fra rema1000, å de er vi kjempefornøyde med! Går kun i rema1000 bleier nå:joyful: gode, myke, billige!
 
Med storesøster brukte vi kun libero touch frem til bleieslutt nylig (2,5 år) begynte med touch til mini, men så testet jeg de vi fikk i babypakken fra rema1000, å de er vi kjempefornøyde med! Går kun i rema1000 bleier nå:joyful: gode, myke, billige!
De fra rema1000 passer ikke min 2åring. To av de to første vi prøvde lakk. Det er sikkert bare passformen som ikke stemmer.

Vi bruker pampers på begge de to med bleie. Pampers har sitti godt på alle 4 foreløpig, men ser ut som om minstemann får en annen fasong, så kanskje det blir andre bleier som passer henne best.
 
Har prøvd mye forskjellig, men endte opp med å bruke Libero Touch. Helt klart best passform for mini her i huset.
 
Vi bruker Rema1000 sine, syntes de passer best til vår jente. Går opp en str på natten da hun ofte sover 8-10 timer i strekk☺️ Liker Libero Touch også men de er mye dyrere så bruker ikke de så ofte..
 
Back
Topp