Hvordan bilsete skal dere ha?

Maxi Cosi med isofix base her:) Synes det er veldig fint å se på, og veldig lett + best i test:).. Lurte en stund på izi sleep, men for min dårlige rygg ble det altfor tungt..

acta graco logico s etter sønnen min[:)] det er brukt i 7 mnd liksom så ser ikke brukt ut.

ORIGINAL: TereseS

Jeg vil ha maxi cosi.. har vært og kjent litt på izi sleep, men den var steintung i forhold! Så da blir det nok fjærlette maxi cosi på oss;)

haha- samme her!
kjøpte et fint maxi cosi med base allerede i februar- så det står klart [:)]
Izi sleep er kjempetungt synes jeg- tror jeg hadde angra etter noen turer inn og ut av bilen med det [8D]

ORIGINAL: silsol

Maxi -cosi [:)]

Acta graco falt valget på her. Hadde samme merke til storesøster og var kjempe fornøyd [:D]

Æ ska faktisk leie bilsete fra helsestasjonen men babyen e bitteliten, så kjøpe æ bilstol når ungen e litt eldre som æ slipp å skifte ut på ei stund[:)] Kordan tar æ da

vi har Maxi Cosi med isofix base [:D]
er veldig fornøyd med denne....

Vi skal ha besafe izi sleep... Er bestillt så, det blir henta i mai når samboer'n kommer hjem fra jobb[:D]

Vi har kjøpt Maxi Cosi Cabro med easyfix base (går i biler med og uten isofix).

TIPS! Bilrekvisitt kjede "Thorsov" har påske tilbud på bilstol og base sammen til 2399.
Man sparer 1000.
Ordinært koster stolen 1799 og basen 1599.

maxi cosi cabriofix! hadde det sist gang også. krasjet så det sang etter, bilen totalt ødelagt og kondemnert, men snuppa satt som spikret og alt gikk heldigvis bra!!! ingen som så den bilen skulle trodd det! lå på hodet i en elv under en bro flere meter under broen! hjelp. grøsser. så jeg har satt min lit til det denne gangen også:) med base:)

Har kjøpt acta graco logical S med base. [:)]

Vi skal ha Maxi Cosi m/base. Dette fordi det kan festes på Easywalkern Sky duovogn. Hadde det ikke vært for det, hadde vi nokk gått for Akto Graco [:)]

ORIGINAL: CogJ

maxi cosi! [:)]

ORIGINAL: babyjuli2010

Vi har kjøpt Maxi Cosi Cabro med easyfix base (går i biler med og uten isofix).

TIPS! Bilrekvisitt kjede "Thorsov" har påske tilbud på bilstol og base sammen til 2399.
Man sparer 1000.
Ordinært koster stolen 1799 og basen 1599.

oi! takk for tips! er akkurat det vi skal ha:) men hadde de 2010-versjonen på tilbud også?:)

ORIGINAL: Melliott

Her blir det Maxi cosi Cabriofix uten base. Vi har ikke bil, men kommer jo til å få bruk for det når vi sitter på med mamma osv.

Base er jo kun for at det skal bli enklere å sette inn i bilen, ikkesant?[8|]

Velger maxi cosi fordi det har kommet ut best i test. Vil ha det beste, er så redd for at noe skal skje!

Også er det jo et pluss at den er så lett. [:)]

har dere fått testet maxi cosi festet i sete uten base?
Vi skal ha izi sleep pga at det er stabilt uten base også... vi har to biler og den ene har ikke isofix så for å slippe å kjøpe to baser så velger vi nok det setet som er mest stabilt uten base.( så kan vi ha base i hovedbil og uten i bil nr 2) Maxi sin synes jeg var VELDIG vinglete og ustabil u/base...

Back
Topp