Hvordan bilsete skal dere ha?

snart_mamma_til_nr_2

Glad i forumet
Det er så mange bilseter å velge mellom. Har noen kjøpt bilsete enda eller vet hvordan de skal ha? [:D]
Hadde vært supert å fått hvite hva ander oxo ser etter. Har sett litt på IZI SLEEP.

eg ska kanskje få et bilsete av ei vennine, men hvis isje så må eg kjøpe nytt og vett isje ka eg ska ha for et merke, finne nok d den dagen eg eventuelt må handle inn et [;)]

Jeg skal bruke det samme som jeg brukte forrige gang!!

har acta graco sitt. Er med base og er kjemoe fornøyd med det=)

Jeg vil ha maxi cosi.. har vært og kjent litt på izi sleep, men den var steintung i forhold! Så da blir det nok fjærlette maxi cosi på oss;)

vi har acta graco med base som begynner sete
Og besafe izi combi å fortsette med

100% sikker på at det blir Akta Graco
50% sikker på at det blir logico S
50% sikker på at det blir logico S Deluxe

Er vel kun noe fargeforskjeller på de... :) Tror Deluxe'n er med fleece i "puta", men er ikke sikker..Skal å se på de idag :D

Vi har bestilt Maxi Cosi med base [:D]

Kjøpt maxi cosi..det er så lett å bære[:D]

Vi har kjøpt Emmaljunga bilstol "first class 0+" med base[:)]

har kjøpt Emmaljunga first class 0+ med adapter til vogn[:D]

Maxi -cosi [:)]

Vi har kjøpt maxi-cosi med base [:)]
Årsaken er vel at det er flere bekjente som har vært svært fornøyd med denne, pluss at den har kommet ut best i test flere år på rad [:)]

Tror vi ender opp med Volvo sitt sete, den kom ut best i test for ikke lenge siden, med base får vi den for 2300,- mannen får god rabatt[;)] men mulig vi ender opp med acta graco også altså..hadde det til Tara og var utrolig fornøyd [:)]

Vi kjøper bil med Isofix nå så må hvertfallha base som går til det [:)] Litt gøy å ha Volvo sete til Volvo bil da [8D][:D]

Vi hadde izi sleep eller hva den het til Tara men fy faen så tungt [&:] jeg orket ikke bære det[:'(] tror vi hadde det i 2 uker før jeg solgte det og kjøpe acta graco jeg, 10 ganger så lett og kjempe fint [:)]

Ligge funksjonen kan ikke brukes i bilen uansett så det bryr jeg meg ikke om[;)]

Vi kjøpte maxi cosi cabrofix på salg[:D] Så er kjempe fornøyd!

Her blir det Maxi cosi Cabriofix uten base. Vi har ikke bil, men kommer jo til å få bruk for det når vi sitter på med mamma osv.

Base er jo kun for at det skal bli enklere å sette inn i bilen, ikkesant?[8|]

Velger maxi cosi fordi det har kommet ut best i test. Vil ha det beste, er så redd for at noe skal skje!

Også er det jo et pluss at den er så lett. [:)]

Her blir det et brukt maxi Cosi. :) Er så heldige å få det som min niese har brukt, og kjenner så utrolig mange som er fornøyde med det setet.

Back
Topp