Hvordan biler har dere

mammatilguttene

Forumet er livet
???

Vi har Toyota Landcruiser og en hyndai elantra

BMW 5 serie PIMP MY RIDE (Ikkefamiliebil) Sotabakruterbil[8D][8D][8D]

Og firmabilen til min kjære da

Hehe vi ser etter ny bil nå hehe

Vi har en Volkswagen Sharan... ikke verdens vakreste bil, men ufattelig praktisk[:D]
God plass til barn, voksne, vogn og bagasje[:)]

Men har tenkt å bytte den ut i en ny peugeot 807.. kanskje neste år.. vi får se[:)]

Jeg har en peugott 406 stasjonsvogn (2000 mod) og gubben har Opel astra stasjons vogn( 1999 mod)

har en toyota corolla stv, men må bytte den ut nå,siden vi blir en for mye for den[8D]

Vi har en suzuki baleno stasjonsvogn 99mod og en jeep grand cherokee 98 mod. Men jeepen skal vi selge. Mannen har kjøpt seg ATV som fremkomstmiddel.

Har En toyota rav 4 jeg som konebil, og gubben kjører ford explorer

ORIGINAL: SookieStackhouse

ORIGINAL: linnhege

Jeg har en peugott 406 stasjonsvogn (2000 mod) og gubben har Opel astra stasjons vogn( 1999 mod)

407 er hakket større enn 307 den, er det ikke slik det fungerer? Heldig isåfall, synes 307 er hakket for liten for stasjonsvogn å være [:'(]

Jo.. 406/407 er en ganske stor stasjonsvogn.. vi fikk fint to barneseter bakovervendt i vår 406... hadde fått plass til ett tredje barnesete også i den.
307 er ganske liten.... pappa hadde en slik... og det var ikke lett å skulle ha bagasje og to barneseter i den[:-]
807 er enda større igjen... det er en type mini van/7 seter.. ønsker meg slik... savner peugeot.. beste bilene vi har hatt det[:D]

Vi har Opel Zafira. ikke videre vakker men veldig praktisk!

Vi har VW Touran 1,9 TDI (2008 mod) og Audi A4 Quattro 1,8 (2000 mod). Vi er iallefall veldig fornøyd med bilene, men særlig Touran! [:D] Vi har tenkt å bytte ut Audi og Touran etterhvert......når småbarna blir større da. Og vi har da MEGAlyst på en Skoda SuperB når barna ikke bruke bilstolene lenger...Sååååå.....hmm....

Vi har en Opel Astra stv 2007 mod, men den bruker samboeren som regel. Jeg har busskort [:)]

vi har akkurat kjøpt en 08 mod passat stasjonsvogn og e mmmeeegggeeettt fornøyd med dn.. billig i drift og sikker..;) ellers har gubben en arctic truck som hn bruke til dagelig på jobb.. oxo har vi en mazda 323f som e mitt gammel gull..;) 

ORIGINAL: funny_bunny
Jo.. 406/407 er en ganske stor stasjonsvogn.. vi fikk fint to barneseter bakovervendt i vår 406... hadde fått plass til ett tredje barnesete også i den.
307 er ganske liten.... pappa hadde en slik... og det var ikke lett å skulle ha bagasje og to barneseter i den[:-]
807 er enda større igjen... det er en type mini van/7 seter.. ønsker meg slik... savner peugeot.. beste bilene vi har hatt det[:D]

Ja jeg sitter helt klin inntil dashbordet jeg nå som vi har bakovervendt besafe izi kombi bakovervendt med isofixbase baki [:'(] De uten base tar vist mye mindre plass, så skal ha et multitech 9-25 kg bakovervendt til storebror når lillesøster vokser seg inn i besafe-setet tenkte jeg.. men samboer har veldig lyst på ny bil da.. har enda ikke undersøkt om vi får plass til søskenvogna i bagasjerommet, og hundene kan jeg bare glemme å få med meg med 2 bakovervendte bilstoler + tvillingvogn i bilen (selv om de er 4 og 5 kg tunge og bruker småå bur)

Izi combi setet tar stor plass da... vi byttet fra det til multitech.. og det tar mye mindre plass.. vi byttet fordi selene ble for korte i besafe setet, for plass i bilen har vi nok utav heldigvis[:)]
Vil tro du får søskenvognen med deg.. fikk iallefall med meg titanium tvillingvogen i pappa sin bil.... men var ikke mye plass igjen til bagasje da.
Etter å ha lånt den bilen på helgetur så er det ikke en bil jeg ville hatt, selv om den er veldig god.. pappa har to tenåringsdøtre boende hjemme.. og selv for de ble den for trang[:-]
Luksus å ha det slik vi har det nå... vognen kan trilles rett inn bak i bilen om jeg bare vipper ned håndtaket.. og enda mye plass igjen[:D]
Vi skal på 2 ukers ferie med bil i sommmer.. og tror ikke jeg trenger å ta på takboks engang.... vil nok få plass til både bagvogn og bagasje uten problemer[:D]

ORIGINAL: funny_bunny

Ja jeg sitter helt klin inntil dashbordet jeg nå som vi har bakovervendt besafe izi kombi bakovervendt med isofixbase baki [:'(] De uten base tar vist mye mindre plass, så skal ha et multitech 9-25 kg bakovervendt til storebror når lillesøster vokser seg inn i besafe-setet tenkte jeg.. men samboer har veldig lyst på ny bil da.. har enda ikke undersøkt om vi får plass til søskenvogna i bagasjerommet, og hundene kan jeg bare glemme å få med meg med 2 bakovervendte bilstoler + tvillingvogn i bilen (selv om de er 4 og 5 kg tunge og bruker småå bur)

Helt nye 508 er enda større.. Den skal være på størrelse med mercedes e-klasse stasjonsvogn.. Visstnok en Peugot min kjære faktisk vil ha... Broderen jobber hos peugot, og sier den er bra også.. [:)]

Vi har en E-klasse mercedes 2003-modell og firmabilen til gubben, en Ssanyong Rexton2.

Vi har wolksvagen passat stv [:D]

VW Passat stasjonsvogn og min skjønne lille Golf[;)] "bytter" bil nå da

Venninna mi har en Peugeot 40? (husker ikke siste tallet[:-]) og den er svær! Vi lånte den da vi kjøpte oss seng for hun har hengerfeste og det har ikke vi, men trengte jo ikke henger med den bilen! Fikk alt inni!!! [8|][:D]

wv touran 06 mod, veldig fornøyd med den[:)]

Back
Topp