Visa, kontant, mastercard eller andre typer kredittkort?
Hva lønner seg prismessig?
Hva lønner seg prismessig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke noe reiseselskap vi reiser med, men sjekke med det selskapet vi leier sommerhus av kanskje...Tar ut litt før vi drar og så tar vi ut kontanter på sikre steder. Tar ut litt og litt. Så slipper å ha så mye kontanter.
Sjekk med reiseselskapet om hvilken bank/vekselkontor de anbefaler. For går du på usikkert sted kan du fort bli svindlet.
Sent from my iPhone using BV Forum
SignererBruker kontanter for å ha mer kontroll samt å kunne ha på steder hvor de ikke tar kort. Ellers visa/MasterCard.
Sent from my iPad using BV Forum
Dere som bruker kontanter:
Veksler du før du reiser hjemmefra, eller tar du ut i minibank når du kommer frem?
Skjønner at vi ikke reiser så mye
Jeg ser på danmark som ganske trygg med tanke på uttak i minibank, men jeg kan jo ta feil. Men hvis man går til selve banken og bruker minibanken der bør man vel være trygg?Kommer Ann på valutaen og hvor vi skal. I karibien har vi tatt ut i lokale minibanker tilknyttet hotellet. Men med væpna vakter som står og passer på så har vi opplevd det som trygt.
Sent from my iPad using BV Forum
Ja, gjør det.Er ikke noe reiseselskap vi reiser med, men sjekke med det selskapet vi leier sommerhus av kanskje...
Ja er noe sånt, vi pleier å ta ut kontakter på gardermoen, også følge med på prisen og ta ut når det er god kursLeste på DnB i dag at bruk av Mastercard og visa er gratis når man bruker det i butikk, og så er det 35,- pluss 1.75%(tror jeg det var) i gebyr ved uttak i minibank.
Så hvis man klarer seg med feks to minibankuttak så blir det ikke så ille.
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3