Hvordan bestille tidlig UL?

I89

Flørter med forumet
Hei. Sikkert et dumt spørsmål, men hvordan bestiller man tidlig UL? Har så lyst å se om alt står bra til med knøtten;) men er usikker på hvem man skal kontakte.

Prøv å søk på nettet etter privat ultralyd i det området du bor, så ringer du dit for å høre om pris og ledig time :)

Hvor i landet bor du?

Jeg bor på Stord;) Så vet ikke om de har tilbud om tidlig UL der. Da må jeg vell eventuelt til Bergen eller Haugesund?

ingen spørsmål her inne er dumme vettu :)

Jeg fikk henvist tidlig ul av legen min, pga usikkerhet på hvor langt jeg er på vei Men så har jeg en veldig snill lege

Legen min var også veldig snill, og henviste meg til sykehuset for tidlig UL :)
Grunnen er at jeg har cyste på eggstokken og er litt usikker på om jeg er 5 eller 6 uker på vei :)
Skal på Torsdag og gleder meg :D

Du kan hære med fastlegen din...nevne feks at du er bekymret...burde ikke være noe probl..

tusen takk for alle svarene:) skal forresten til lege når jeg er 10+3 å lurte på om det da var mulig å høre hjertelyden på Doppler? Var til lege for en uke siden, men da hørte vi ingen hjertelyd. Men fikk beskjed av legen at det var svært uvanelig å høre hjertet så tidlig. Bare man får høre det lille hjertet er det en god bekreftelse på at alt står bra til med den lille:) men blodprøvene mine var fine å alt stod bra til sa legen:) ble så nervøs når jeg leste om MA:/ for der har man vell ingen tegn på at noe er galt før man merker det på en undersøkelse?

I89 skrev:
tusen takk for alle svarene:) skal forresten til lege når jeg er 10+3 å lurte på om det da var mulig å høre hjertelyden på Doppler? Var til lege for en uke siden, men da hørte vi ingen hjertelyd. Men fikk beskjed av legen at det var svært uvanelig å høre hjertet så tidlig. Bare man får høre det lille hjertet er det en god bekreftelse på at alt står bra til med den lille:) men blodprøvene mine var fine å alt stod bra til sa legen:) ble så nervøs når jeg leste om MA:/ for der har man vell ingen tegn på at noe er galt før man merker det på en undersøkelse?

Ikke gå og tenk på at noe kan være feil - du sliter deg ut! Tro heller at alt er bra - for det går som regel bra med de fleste :)

*klem*

Back
Topp