Hvordan bestille tidelig UL?

babysyyyk

Forelsket i forumet
Jeg har allerede vert på en tidelig UL på fertilitetsklinikken i Porsgrunn, dette var den tidlige Ul'n
Som alle som har blidt gravide via IVF får automatisk i uke 7:)
Nå har ikke de noe lengre med meg og gjøre men jeg vil allikevel ha en privat UL i uke 10/11.
Hvem skal jeg kontakte? Legen min eller sykehuset som holder på med privat UL?
Jeg bor på Notodden og hadde vert fint og gjort det i nærheten:)

Dette lurer jeg på også :) Bor på Kolbotn, hvis noen vet noe om dette området/Oslo området :-)

Bare å Google hvem som utfører Ultralyden og ringe og bestille time. Sånn gjorde jeg det i forrige svangerskap. Gikk til en hyggelig lege på Aker brygge da.

Vi fikk tilbud om ny ultra 3 uker etter tidlig ultra. Viste ikke at man fikk det. Ville ringt til gynekologen din.

jeg spurte legen min om han viste om noen plasser jeg kunne ta det. å da sa han at en lege hos de tok det. så da fikk jeg en time der. kostet 150,- :-)

Trur du må gjøre det privat.
Helsehuset på kongsberg kan du også, men trur ikke det er før uke 24. https://helsehuset.kongsberg.no/tjenester/jordmor/

Gynekologklinikken i drammen er flinke. Har vært det for utrednig før ivf.
gynekologklinikken.no/ 3D ultralyd der koster 1440kr.
Jeg skal nå hvertfall på gynekologklinikken i Drammen. Men jeg har fått henvisning av lege da jeg skal ha tett oppfølging

Tusen takk jenter:)
Var inne på den sia til Drammen og de virka veldig bra:) springer de i morgen og hører med de:)

Back
Topp