Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Levende Lys*
jeg skal teste etter 13 dager. satt inn den 12 og skal teste den 25.......
sist jeg gjorde dette så satt vi inn en fredag o mandag en uke etter altså etter ti dager, da testet jeg positivt
ORIGINAL: babyT?
sist jeg gjorde dette så satt vi inn en fredag o mandag en uke etter altså etter ti dager, da testet jeg positivt
Så da kan jeg kanskje få en positiv test allerede på mandag om den lille har festa seg? Satte inn 6. juni...
Så da kan jeg kanskje få en positiv test allerede på mandag om den lille har festa seg? Satte inn 6. juni...
ja det lan være mulig[:D] jeg skjønner ikke at folk kan vente helt til testdatoen..... det hele er jo så spennende jo[:D]
ja det lan være mulig[:D] jeg skjønner ikke at folk kan vente helt til testdatoen..... det hele er jo så spennende jo[:D]
Det er alt for spennende, men er jo redd for å teste for tidlig, få positiv test for så å finne ut at det bare var kjemisk [8|]
ORIGINAL: AnnHelen
hei hei.. jeg har en liten ivf gutt. og jeg testet på rg 10.. (rg1 dagen etter innsett), og fikk da svak men positiv test..... masse lykke til[;)]
ORIGINAL: ElinR
ORIGINAL: ElinR
er d ikke innsettingsdagen som er rugedag 1 ?
Det trodde jeg også, men ser flere her som sier at dagen etter innsetting regnes som 1. dag [8|] Satte jo inn tidlig på morgenen, så har liksom regna det som 1. dag jeg da.
Jeg har automatisk tenkt slik som dere Guria og Jane, men lurte på om jeg skal snikteste litt på onsdag [8|] Samtidig så er det greit å vente til fredag, for da har jeg fri, så slipper å "røpe" meg på jobb om den er positiv [;)]
ORIGINAL: twinanne
Jeg testet enda tidligere da på dag 10 etter eggutak, det blir rugedag 9, jeg regner første rugedag den dagen vi setter inn egg. Det er slik jeg har forstått dette.