Hvordan beholde medfølelse ved "manflu"?

Min fungerer også bedre enn meg selv om kan syre han også og det er helt greit for meg
Jeg må ha en merkelig mann. Han har vel og merke evnen til å få bihulebetennelse når vi andre er forkjøla, han får halsbetennelse også. Men det er lite syting, ingen åhhh, slett ikke kom og kjenn på meg, det er paracet og jobb, evt paracet og hjemmekontor, og han fungerer bedre enn jeg gjør når jeg er syk.
 
Ja, den er jeg enig i, kommer veldig Ann på hvilken syke det er snakk om :dead: masse god bedring, grusomme greier det der :hungover:
Helt enig. Er han skikkelig syk, så har jeg medfølelse og gjør mitt altså for at han skal ha det bra og slikt.

Men nå har han gjerne tett nese og tror han har lungebetennelse helst og dør ...
Jeg bestilte tom tid til legen pga han klaga så fælt ene gangen. Han gikk motvillig og kom hjem flau og sa legen sa han hadde en lett forkjølelse liksom... :p Ler litt også jeg da altså :p
 
Min har aldr manflu heldigvis! De få gangene han er syk, så er han skikkelig syk, type trenger innleggelse eller lege. Så får da selvsagt min fulle sympati og hjelp :) Hos oss er det mer jeg som klager og han som er flink å pleie meg når helsen svikter :D
 
Min har aldr manflu heldigvis! De få gangene han er syk, så er han skikkelig syk, type trenger innleggelse eller lege. Så får da selvsagt min fulle sympati og hjelp :) Hos oss er det mer jeg som klager og han som er flink å pleie meg når helsen svikter :D

Sånn har vi det også :hilarious:
Må nesten binde mannen fast hjemme når han er syk, for han føler seg aldri syk nok til å bli hjemme fra jobb :p
 
Helt enig. Er han skikkelig syk, så har jeg medfølelse og gjør mitt altså for at han skal ha det bra og slikt.

Men nå har han gjerne tett nese og tror han har lungebetennelse helst og dør ...
Jeg bestilte tom tid til legen pga han klaga så fælt ene gangen. Han gikk motvillig og kom hjem flau og sa legen sa han hadde en lett forkjølelse liksom... :p Ler litt også jeg da altså :p
Hahaha, man må jo bare le litt da:p *høres ut som jeg er ond, men kan ikke la være*
 
Jeg har altså derimot jaget mannen meget motvillig til legen, for han var etter sin mening ikke så syk... noe som altså ikke stemte og ble antibiotika og sykemelding. Jadda. SYK blir han, men etter hans mening ikke så ille at det ikke går over med et par paracet og noen dager....
 
Jeg har altså derimot jaget mannen meget motvillig til legen, for han var etter sin mening ikke så syk... noe som altså ikke stemte og ble antibiotika og sykemelding. Jadda. SYK blir han, men etter hans mening ikke så ille at det ikke går over med et par paracet og noen dager....
Nå har samboer også fått legetime kl 14 idag (jeg skal samtidig med minsten), så får vi se :) han har ikke vært så ivrig etter å gå til legen, men jeg tenker at hvis det faktisk er noe så kan man likegodt sjekke det ut :)
 
Back
Topp