Hvordan bade barnet?

FirstTimeDad

Andre møte med forumet
Hei,

Vi bor i leilighet og har det litt trangt på badet. Vasken er veldig liten og i dusjen er det ikke plass. Vi vurderer et slik stellebord med badebaljeImageUploadedByBV Forum1477239719.217517.jpg men skulle gjerne hatt en med dusj.

Noen som har en slik eller vet om at noe slikt finnes på markedet?

Ville kjøpt sammenleggbar balje fra Stokke, satt den rett utenfor dusjen når barnet skal bade for da vil slangen fra dusjen rekke bort :)

Vi hadde flexi bath . Han er 3år og har brukt det fint fra fødsel opp til vi fikk badekar for noen mnd siden. Men veldig mange ganger tok jeg han bare med meg i dusjen .

Kan sette den rett utenfor dusjen :)

Mhm, var det vi gjorde med første. Hadde baljen rett på gulvet utenfor så vi fylte baljen med dusjslangen, og etterpå klarte vi å tømme baljen i dusjen, og lot baljen stå i dusjen når ingen av delene var i bruk.

Har stort badgulv nå, og både badekar og dusj, men tror vi vil gjøre det samme som sist for å ha god plass til å arbeide og slippe å henge over badekarkanten.

Hei,

Vi bor i leilighet og har det litt trangt på badet. Vasken er veldig liten og i dusjen er det ikke plass. Vi vurderer et slik stellebord med badebaljeVis vedlegget 203926 men skulle gjerne hatt en med dusj.

Noen som har en slik eller vet om at noe slikt finnes på markedet?
Kjøkkenvasken? Må du bade, kan jo dusje også. Bruke en bakebalje eller lignende i dusjen, de er jo mindre enn badebalje. Sammenleggbar badebalje finnes også.

Kjøkkenvasken? Må du bade, kan jo dusje også. Bruke en bakebalje eller lignende i dusjen, de er jo mindre enn badebalje. Sammenleggbar badebalje finnes også.
Nei må ikke bade. Men vi har som jeg sa innledningsvis lite plass. Foran dusj åpningen har vi toalettet. Så vi ser etter en smart løsning som er kombi stellebord med balje og dusj. Dusj kabel lengden er uansett ikke nok til at vi kan ha en balje på utsiden.

Nei må ikke bade. Men vi har som jeg sa innledningsvis lite plass. Foran dusj åpningen har vi toalettet. Så vi ser etter en smart løsning som er kombi stellebord med balje og dusj. Dusj kabel lengden er uansett ikke nok til at vi kan ha en balje på utsiden.

Ikke noe mulighet for å skru av dusjledningen (herregud, føler jeg mangler det rette ordet her, står helt stille) og kjøpe en lengre som dere skrur på?

Sånn stellebord med balje syns jeg selv er både knotete og upraktisk, og varer ikke så lenge før ungen blir for stor, men hver sin lyst/behov :p

Takk alle sammen. Jeg får lete videre på nett forstår jeg. Så sier jeg ifra om jeg finner noe. Har egentlig tenkt å kjøpe balje og lage meg en egen løsning hjemme. Med dusj, sluke og hele pakke. Da kan man gjøre alt oppreist og vil ikke være avhengig av å sitte på huk eller ta med ungen i dusjen får hver gang han har gjort fra seg.

Back
Topp