Hvordan babysitter?

Bobbla

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Hvordan babysitter anbefaler dere?
Driver å kikker på men er så mange å velge i, at jeg vet ikke hva jeg skal ha.

Jeg har kjøpt en Neonate, hvor vi kan koble på flere når vi får flere barn :-)

Jeg har også neonate, 5900 heter min. Veldig bra lyd og kvalitet. Bruker en til storebror og en til lillesøster. Fantastisk smart :)

Vi kikket på mange. Flere ganger. Men ente opp med neonate sin. Var nett litt prosenter å få på jollyroom, så da slo bi til.

Kjøpte også Neonate denne gang. Var billigst på Jollyroom :)

Har iNanny med kamera som vi har fått i gave :) Har hørt både gode og dårlige ting, så spørs om ikke vi også skaffer neonate etterhvert :p Får se!

Neonate supernova mener jeg den heter den.vi har kjøpt. Fikk den anbefalt fra andre, meget høvelig str med tanke på eks å bruke I vogn.

Vi kjøpte Neonate til førstemann i 2012, men den har begynt å oppføre seg helt kokko vi må desverre skaffe ny tror jeg. Ikke all verdens kvalitet sånn i lengden etter min erfaring altså, men funka jo helt topp en god stund da! Er kanskje siste året den ikke har vært helt god, og da har vi jo uansett brukt den helt sporadisk (på hytta der vi sitter langt fra soverommet når vi sitter ute på kvelden etc)

Da er det ikke noe tvil om hvordan jeg skal sjekke ut.
Takk alle sammen

Jeg har så lyst på en Avent med kamera. Tenkte først på å kjøpe brukt, men kommer stort sett bare over noen fra 2011-2012 og da må vel batteri byttes rimelig fort. Synes siste modell ser veldig fint ut, men koster jo litt over 2000kr....

Back
Topp