Hvordan bør man introdusere melk hos en som har melkeproteinallergi? Fikk det påvist som baby. Har gått på en diett uten melk, men nå som de lager vanskeligheter for oss (må ringe barnelegen, få time der, snakke med dem, ta prøver, for så å kaaanskje få en ny resept på melkefri melk fra apoteket) har vi vurdert å virkelig sjekke om ungen tåler melk. Men hvordan gjøre det uten at det blir for hardt? Bare gi en kopp rein kumelk de neste tre dagene?
Og så lurer jeg på om du har noe tips til meg, som ikke tåler så mye rart. Jeg kan ikke spise frukt&bær, men spiser noe hvete. Og grønnsaker. (Har mange matvareallergier). Hva er det viktigste å få i seg i løpet av en uke, for oss med begrensede muligheter for hva vi kan spise ?
Og så lurer jeg på om du har noe tips til meg, som ikke tåler så mye rart. Jeg kan ikke spise frukt&bær, men spiser noe hvete. Og grønnsaker. (Har mange matvareallergier). Hva er det viktigste å få i seg i løpet av en uke, for oss med begrensede muligheter for hva vi kan spise ?