Hvordan bærer dere magen?

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Min henger snart nede på knærne!! Tilogmed sjefen/nabon (MANN) kommenterte at han trudde jeg nærma meg termin fordi magen var så langt nede :o

Tror min er relativt høyt oppe,men har merket at den har beveget seg nedover i det siste.
Er det ikke koselig når folk bare MÅ kommentere...

Hihi, har du barn fra før LilleBurugla? Ei venninne av meg som venter nr. 3 bærer også barnet laaangt ned.
Min mage er sånn midt på - ikke høy og ikke lav, men så er den ikke så stor heller - får ikke sånn bollemage der navlen popper og man kan bruke den som ekstra bord til kopp og skål *skuffa*

Oii.. feil forum! Sniker meg ut igjen :)

Min ligger litt langt nede, veldig tungt for hun presser ned hele tiden.

Min er også veldig langt nede.. Ekkelt.

Tror min er høyt oppe , når jeg sitter føles det som han er utenfor ribbeina omtrent

Min har kommet en del lenger ned i det siste, spent på hvordan det blir når det nærmer seg enda mer ;)

Min mage er knallrund og har seget litt nedover de siste ukene.. Men er størst rundt navlen ;)

Langt ned, som med storebror :)

Min er nokså høyt oppe.men bærer den nok feil...for ryggen verker myyyye i dag :-/

Jeg vet egentlig ikke.. men føler den er både høyt oppe og begynner langt nede.. :p

Sent from my HTC One V using BV Forum

Min ligger litt høyere opp enn ned. Men jeg er mer hard på toppen og, og knerten ligger tydeligvis med stumpen godt opp.

Min er ganske høyt oppe. Kjenner at han ligger på ve siden. Tror gan ligger med hodet ned, siden han sparker bare øverst på magen.

Her bærer jeg magen høyt oppe, lillgutt dytter stadig bein og rompa opp i ribbeina mine, ikke godt, så gledr meg til han dumper et stykke nedover. :)

Back
Topp