Hvordan avvenne nattamming?

nitalita

Gift med forumet
Er det noen her inne som kan si meg det? Og når er det vanlig at nattaminga tar slutt?

Linea er jo 7 mndr nå, men våkner både 1 eller 2 og noen ganger 3-4 ganger om natta for pupp.
Hun kan jo ikke være sulten hver gang[8|], Føler mye av det er for å kjenne at jeg er der og kose....

la pappan ta henne når hun våkner om natta, og så gi ho vann i stede. det er det rådet man får på helsestasjonen + at du kan ligge på et annet rom.

Det hørtes ut som en veldig bra måte å gjøre det på, håper bare ikke min kone leser denne tråden og får samme ide. :)

haha[:D]vil du ha en kone som er helt utslitt i stede da, visst babyen får flaske er det lurt å dele på. barna vet at når de får pupp så kommer mamma og da får de kosestund i samme slengen.[:)]

ofte lurt å gi grøt før leggetig også. det metter mye lenger, melken er så lett fordøyelig og da blir de fort sultne igjen.. lykke til da[;)]

pass på å gi masse mat om kvelden, enten grøt eller melk eller begge deler (jeg begynte å få lite om kvelden etter så lang tid, så da fikk min litt morsmelks erstatning i stedet). Når de er ordentlig mette våkner de ikke like lett :-)

Vann på flaske ja...men hun er ikke så glad i flaske da, men det er verdt et forsøk[:)]
Hun får grøt rett før leggetid pluss litt pupp, så hun skal jo ikke ha behov for mat på noen timer....

ORIGINAL: monicola

ORIGINAL: Raggsokk

Det hørtes ut som en veldig bra måte å gjøre det på, håper bare ikke min kone leser denne tråden og får samme ide. :)

ler så jeg griner her ... godt svar

hehehe....ja den var bra den

ORIGINAL: nitalita

ORIGINAL: monicola

ORIGINAL: Raggsokk

ler så jeg griner her ... godt svar

hehehe....ja den var bra den

drit bra

Det har jeg oxo lurt på. Tror adrian bare våkner for og kose litt. For han vil ikke ha flasken..

ORIGINAL: anni87

Det har jeg oxo lurt på. Tror adrian bare våkner for og kose litt. For han vil ikke ha flasken..

la kjæresten din ta han, sånn at han kan kose litt med han for han er jo ikke mat vettu [;)] det kan hende at det hjelper. men med thea så slutta hun med det helt av seg selv, kan hende adrian slutter snart oxo [:)]
eller så kan du jo oxo prøve å la han sove mindre på dagen [:)]
lykketil

Velling fungerte veldig greit for oss!! da ble det slutt på nattamminga av seg selv![:)]

Back
Topp