Hvordan avvenne en mammadalt?

KnottenPloppiOgPellePropell

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Etter juleferien har gutten min blitt helt ekstrem mammadalt. Han skal være inærheten av meg absolutt HELE tiden. Helst sitte på fanget mitt. Og når han ikke får det så blir det hyling og grining. Men han kan jo ikke akkuratt få viljen sin hele tiden heller :P For da blir det vel enda værre. Det går greit når jeg ikke er i nærheten (når han overnatter hos noen, eller er i bhg), men med en gang han ser meg begynner han å grine igjen.

Han er 14 mnd foressten. Og jeg er alenemor så kan ikke la pappaen ta han heller liksom..

har det samma her.. jente mi er snart 21 mnder..

hu kommer å strekker armer og skal opp helle tiden, jeg stryker bare på henne å sier: Det går ikke nå, mamma skal .......

Og så har typen begynt å få hu med på ting, om jeg fks rydder kjøkken, så setter han seg ned med duplo og spør om hu vil bli med osv..
så det som har funket for oss er å prøve å distrahere henne litt rett å slett..

har jo ei lita ei til på 4 mnder, så kan ikke holde Tuva helle tiden.. hehe

følger med i denne tråden, kansje vi får noen andre råd

ORIGINAL: Zera

har det samma her.. jente mi er snart 21 mnder..

hu kommer å strekker armer og skal opp helle tiden, jeg stryker bare på henne å sier: Det går ikke nå, mamma skal .......

Og så har typen begynt å få hu med på ting, om jeg fks rydder kjøkken, så setter han seg ned med duplo og spør om hu vil bli med osv..
så det som har funket for oss er å prøve å distrahere henne litt rett å slett..

har jo ei lita ei til på 4 mnder, så kan ikke holde Tuva helle tiden.. hehe

følger med i denne tråden, kansje vi får noen andre råd

min  er like gammel som tuva, og er helt lik. Vil opp hele tiden, jeg sier at mamma sine armer er slitne og kan ikke bære hele tiden! han godtar det innimellom ihvertfall[8D]

Kjenner meg veldig igjen til tider ja. Er også alenemamma. Jenta mi er 4 år og føler hun noen ganger spiser meg opp[&o]. Kjempe slitsomt!!! Går bedre om hun er alene med andre og jeg IKKE er til stede.

ORIGINAL: Mitsukai

*dytte*

Hilsen 1 stk mamma som gjerne vil ha gjort noe husarbeid idag [:D]

Ta husarbeidet når han har lagt seg [;)] Skal love deg den dagen kommer når han synes du er teitest i verden og tiden med kos er forbi.

min hadde seperasjons angst i tilleg til å ville kose hele tiden så jeg sydde meg en mei tai og slang han på ryggen så fikk jeg gjort noe samtidig som hans behov også ble tatt hensyn til[:)]

Back
Topp