Hvordan avsløre graviditeten?

Har hatt litt ferie inni permisjonen, så jeg skal egentlig begynne på jobb igjen 3 juli! Men så hr jeg jo ferie for dette året også, så jeg blir nokk hjemme 2 uker ekstra[emoji3][emoji1305]
Så deilig, jeg tror jeg tar ferien for i år neste år [emoji4] Vil få jobbet mest mulig før jeg tar ny permisjon. Er lærling så vil jo få gjort mest mulig ferdig av læretiden [emoji85]
 
Ja ikke sant :D tenkte å legge oppi babysokker og et bilde av mine barn det de holder plakater med en tekst på kanskje :)

Vi har kjøpt babysokker selv også som vi tenkte å pakke inn [emoji847] også skal vi legge oppi en lapp hvor det står ettellerannet slik at de forstår [emoji87]
 
En kamerat av min samboer og dama hadde en på halvannet år da de skulle fortelle om nestemann på vei. Da ga de en lapp til minsten med tekst om nestemann og gjorde foreldrene hans oppmerksom på at de trodde minsten hadde fått tak i noe papir som lå og slang (av foreldrene sitt). Så da tok de lappen fra ham og kikket på den :hilarious:
 
Jeg hadde bestilt meg en morsom t-skjorte med en baby på (at en baby åpnet en glidelås på t-skjorten). Men nå fikk jo familien og våre nærmeste vite det Pga operasjonen jeg hadde fordi legene mistenkte graviditet utenfor livmoren så jeg aner ikke hvordan vi skal gjøre det når vi deler med resten [emoji85]
 
Likte ideen med påskeegg. Tror jeg blir å gå for det jeg også til min mamma :) Hun elsker å strikke, så tenkte å fylle påskeegget med noen nøster med babygarn i nøytral farge, en oppskrift på et hentesett, og litt av favoritt godteriet hennes :D

Til pappa og stemor tenkte jeg å gi en ramme uten bilde, og skrive et dikt el. om at de kommer til å få et bilde i desember som som skal inni denne rammen <3

Svigers gruer jeg meg litt til og fortelle, så der vet jeg ikke helt :p
 
Ja det er deilig! Men ingenting er bestemt enda.. er faktisk en mulighet for at jeg mister jobben min i august fant jeg nettopp ut!! Så nå søker jeg på alt som kommer ut, får jeg ny jobb så vil jeg jo jobbe så mye som jeg kan![emoji846]

Hva er du læring i?[emoji846] spennende!

Hva er grunnen til at du kanskje mister jobben da? [emoji50]
 
Back
Topp