Hvordan ammestol vil du ha?

Lotta915

Glad i forumet
Jeg syns det er så fint med de store kose stolene man har på barnerommet! Jeg har vært tante til to hvor det har vært en slik stol og helt frem til 2-3 årsalderen har vi sitti i den stolen for å roe ned før soving

Kikker nå på en stor grå stol fra ikea.

Hva skal dere ha?

Denne må jeg følge!..
ønsker meg veldig en ammestol. Helst den fra Danmark (husker ikke hva den heter). Altfor dyr[emoji28] og ikke plass. Haha men amme stol SKAL jeg ha neste gang. Noen tiiiiips?

Har jeg ikke tenkt på. Blir vel å ha babyen på vårt rom og amme liggende tenker jeg. Får se etter hvert.

Har jeg ikke tenkt på. Blir vel å ha babyen på vårt rom og amme liggende tenker jeg. Får se etter hvert.

Det jeg syns var fint med ammestol er ikke i bunn og grunn ammingen. I starten foregår den ved egen seng. Men når barnet skal sove på eget rom og i egen seng har jeg sett den er nyttig for å roe ned før søvn.

Det jeg syns var fint med ammestol er ikke i bunn og grunn ammingen. I starten foregår den ved egen seng. Men når barnet skal sove på eget rom og i egen seng har jeg sett den er nyttig for å roe ned før søvn.
Vet. Har bare ikke tenkt noe når det blir eget rom så det er liksom uoverkommelig langt frem å tenke på nå.

Denne er så fin [emoji7]
Dette er planen min etterhvert. Elsker gyngestoler, men vil ha noe som er behagelig.
Vi skal derfor kontakte en lokal møbelsnekker og få de til å lage gyngemeier til Strandmoen stolen. Fortsatt mye billigere enn disse ekstreme ammestolene til 10 000 +
Rocker3.jpg

Dette er planen min etterhvert. Elsker gyngestoler, men vil ha noe som er behagelig.
Vi skal derfor kontakte en lokal møbelsnekker og få de til å lage gyngemeier til Strandmoen stolen. Fortsatt mye billigere enn disse ekstreme ammestolene til 10 000 +
Rocker3.jpg

Samboer er veldig flink snekker så kanskje jeg kunne fått han til å gjøre om min stol til noe slikt. Har kjøpt brukt til 500,-

Ammer bare i senga jeg.

Samboer er veldig flink snekker så kanskje jeg kunne fått han til å gjøre om min stol til noe slikt. Har kjøpt brukt til 500,-
Det er jo verdt forsøket ihvertfall
Har ikke fått no prisoverslag, men tror det skal en del til før man må ut med det samme som for disse ammestolene..
500 for en Strandmoen stol er et kupp!

https://m2.ikea.com/no/no/p/-s69201044/ Jeg lurer på denne. Fikk noen tips om bla. at stolen ikke måtte ha for høye armlener. Og så må det jo være litt hyggelig med en stol som gynger? Men er veldig usikker,da

Denne er veldig god, men i begynnelsen måtte jeg ha puter i ryggen da den er veldig tilbakelent. Når ungen blir litt større så slipper du det[emoji16] kommer til å bruke den på unge nr to også[emoji16]

Vi har en nydelig gyngestol med skinn og puter i som jeg kjøpte da vesla var over 9 mnd. Gleder meg Til å bruke denne på en liten baby neste gang. Frøkena mi og jeg sitter i gyngestolen hver kveld før hun legger seg [emoji4]

Back
Topp