hvordan aktivisere?

kinemorB

Glad i forumet
nå er han straks 6 mnd og han eier ikke tålmodighet :/

han ruller i alle retninger på gulvet så han er i full bevegelse, MEN er lissom ingenting som kan underholde han i lengden... 5 min her og 5 min der... han blir fort sutrete og trives best på armen.. DET er slitsomt... noen som har noen gode aktivitettips / leker som kan underholde han ? :)

Her har han jo gode storesøsken som holder han mye i aktivitet, men når han leker alene så liker han faktisk å leke med duplobiler, enten å ligge på magen å kjøre de foran seg, eller på rygg å spise de opp :) Pleier bare å legge ut et par leker om gangen sånn at han ikke blir lei alle lekene sine. i tillegg har vi en stor firkantet boks som kan trykkes på på alle sidene og på toppen som jeg kjøpte til søsteren og den liker han veldig godt. Keyboardet til storesøsteren er og en hit, å ligge å slå på det og setter på demo sanger. :)

ja lyd og lys faller i smak, men ikke funnet noen leker som tilfredsstiller de kravene :)

Sliter med det samme her. Han er mer utholden hvis vi ligger på gulvet sammen med han, men kan liksom ikke ligge der hele dagen - er jo litt ting en skal ha gjort :P

Ja føler jeg får gjort lite.. Hm.. Ikke liker han å henge i babybjørn heller.. Får faste han til støvsugeren, kanskje det funker :) hoho

Sent from my iPad using BV Forum

Har litt samme utfordringen her, men hun synes det er greit å sitte i vippestolen ved siden av meg (til en viss grad). Evnt kan hun ligge i vogna og plapre for seg selv. Men det er jo ikke akkurat steder hvor hun kan utfolde og utvikle seg så mye grovmotorisk da, så prøver å begrense det litt....

Back
Topp