Hvoran står det til med alle sammen? :)

Deea

Andre møte med forumet
Jeg er ikke så mye inne her, men er inne av og til for å titte.
Jeg synes det er veldig stille her på desember jentene, så jeg tenkte å høre hvordan det går med alle mammae'r og 1 åringene? :)

Vi har det værtfall bra, er så morsomt at prinsessa mi har blitt så stor, hun går rundt om kring i huset og babbler i vei :) en del staere har hun blitt også, ikke alltid like posetivt :P hehe.

Ha en fin kveld! :) :)

Hei :) Er veldig sjelden her inne jeg og! Utrolig stille her...

Her flyr dagene av gårde :) Jenta mi er nå 14 mnd ( ble født 9 dager før termin så kom i november ) Hun springer rundt, høyt og lavt og full av krutt :)

Så koslig :) jenta mi bynner å nerme seg 14 månder hun også, er født 3 desember to dager etter termin :) hun er født med flere hjertefeiler og ble operert når hun var 3 dager gammel, men idag så er hun helt fint og springer rundt i huset og babbler i vei :)

Heij på dere:) Er lite her jeg og, er mest på august 2013 <3
Her har guttungen blitt 14mnd nå å springer å er fryktelig aktiv. Men han sier ikke stort, babler, men ikke forståelige ord.
Vi har det bare bra ;)

Her er det mye babling og det kommer noen nye ord vær dag :) veldig morsom :)

Regner med ordene kommer her og, etterhvert :)

Jeg er ikke så mye inne her, men er inne av og til for å titte.
Jeg synes det er veldig stille her på desember jentene, så jeg tenkte å høre hvordan det går med alle mammae'r og 1 åringene? :)

Vi har det værtfall bra, er så morsomt at prinsessa mi har blitt så stor, hun går rundt om kring i huset og babbler i vei :) en del staere har hun blitt også, ikke alltid like posetivt :p hehe.

Ha en fin kveld! :) :)
Hei :) Er veldig sjelden her inne jeg og! Utrolig stille her...

Her flyr dagene av gårde :) Jenta mi er nå 14 mnd ( ble født 9 dager før termin så kom i november ) Hun springer rundt, høyt og lavt og full av krutt :)

Koselig å se dere igjen :) Jeg er mest på sept2013 nå men savner å ha en spesifikk gruppe å snakke om de tre andre barna mine, Generelt er litt skummelt ;)

Prinsessa mi koser seg og trives, jeg begynte på skole når ho var 8mnd, da tok pappaen over og deretter har ho vært med besta om dagen :) Gutta på 2 og 4 er i bhg. Jeg har heldigvis korte dager, skolen er kjempemoro og jeg storkoser meg med tilværelsen! Den nye utfordringen blir når fjerde kommer da. Snuppa mi går fortsatt ikke, men storebroren gikk ikke før han var 18 mnd, og Ramona går ofte korte etapper men ikke hele tiden enda.. Kjenner jeg er ikke så stressa denne gangen uansett men håper jo ho ikke blir motorisk usikker eller noe.. Mi er også stoor. Ca like tung som storebroren! Hihi :) Men følger kurva si fiint <3 Nå skal vi ikke på kontroll før ho er 2 år, og jeg syns virkelig dette gikk EKSTREMT fort??? Sukk!

Koselig å se dere igjen :) Jeg er mest på sept2013 nå men savner å ha en spesifikk gruppe å snakke om de tre andre barna mine, Generelt er litt skummelt ;)

Prinsessa mi koser seg og trives, jeg begynte på skole når ho var 8mnd, da tok pappaen over og deretter har ho vært med besta om dagen :) Gutta på 2 og 4 er i bhg. Jeg har heldigvis korte dager, skolen er kjempemoro og jeg storkoser meg med tilværelsen! Den nye utfordringen blir når fjerde kommer da. Snuppa mi går fortsatt ikke, men storebroren gikk ikke før han var 18 mnd, og Ramona går ofte korte etapper men ikke hele tiden enda.. Kjenner jeg er ikke så stressa denne gangen uansett men håper jo ho ikke blir motorisk usikker eller noe.. Mi er også stoor. Ca like tung som storebroren! Hihi :) Men følger kurva si fiint <3 Nå skal vi ikke på kontroll før ho er 2 år, og jeg syns virkelig dette gikk EKSTREMT fort??? Sukk!
Å så enig! Super klisje, men tiden flyr virkelig! litt trist også egentlig...

Back
Topp