Hvor??

termet

Andre møte med forumet
Hei alle...
Jeg bor midt imellom og kan velge mellom elverum, lillehammer eller gjøvik...
Aner ikke hva jeg skal velge. Må ta med at jeg skal ha keisersnitt...
Noen erfaringer?

ok...Hva slags dritt da? Nyskjerrig jeg da...Hvordan var det på elverum når du var der da?Huff vanskelig dette her syns jeg.[;)]

jeg fødde på lillehammer, kjempe fornøyd med det.
har hørt folk fra gjøvik kommer til lillehammer for de heller vil føde her på lillehammer.

takk for svar...kan jo virke sånn når flere sier det samme[:D]
viktig å føle seg ivaretatt i en sånn situasjon.Gruer meg forferdelig til å ligge på sykehus...[:'(]jeg bare hater det

Takk for svar. Er Gjøvik mor-barn venlig sykehus?Stor avdeling? Er tilflytta så jeg har virkelig ikke peiling på dette.Vet hvordan det er på lillehammer men ikke de andre[;)]

hei[;)]
ja ikke godt å si.Hvorfor hadde du det ikke bra da??? Tror kanskje det blir lillehammer ja...er bare redd for å møte han legen som jeg hadde sist.Er vel ikke så lett å nekte en lege å behandle seg hvis det er han som er på jobb...

Jeg fikk en gutt der for snart 7 år siden. Kort fortalt så gikk alt helt galt, de skulle ta ks men rakk ikke for det begynte å bli kritisk og sleit veldig med å få han ut med sugekopp...jeg revna helt og måtte på oprasjon.Hadde det helt pyton, måtte opereres igjen noen mnd senere pga feil.Jeg var ikke "ordenlig" før etter et år.Legen som gjorde dette stod å krangla m jordmora for hun ville ha ks men det ville ikke han.Jeg hadde jo bare lyst til å fly på han...og kjenner at det har jeg enda[:'(]
Litt "redd" for å få han igjen........

jeg fødte på elverum i fjor...jeg har bare positive erfaringer...og jeg velger nok elverum neste gang også.på lillehammer får men ikke tilbud om epidural heller...har jeg hørt da...

jeg fødte på lillehammer, fikk epidural jeg, uten å spørre. men jeg hadde en veldig vanskelig fødsel pga ae stor muskelknute som vokste inn i livmora, men har hørt andre som har hatt vanlig fødsel på lillehammer, de er blitt tilbudt epidural de.

Jeg har tatt haste-ks på Elverum 2003.  Skal føde der igjen i Juni 2006. Har ingen betenkligheter ang føde der igjen.  

Hei!
Det høres deilig ut ja[:D]Kjempeviktig å ha noen rundt seg den tiden.I alle fall når man er så redd som meg.Gruer meg til akkurat det.
Men det høres jo ut som om noen har noe positivt å si om alle stedene da.
Det er bra, har vel noe med hvordan hver enkelt har det og alle har jo sin historie....[;)]
klem

Back
Topp