eadni Forumet er livet 14 Mar 2008 #1 ....................finner æ fine tekster til bryllups- og konfirmasjonskort?? Skal på konfirmasjon imorra, bryllup idag og bryllup om 2 uker....... *puh*
....................finner æ fine tekster til bryllups- og konfirmasjonskort?? Skal på konfirmasjon imorra, bryllup idag og bryllup om 2 uker....... *puh*
K **Krusedull** Gift med forumet 14 Mar 2008 #2 Aner ikke, men ett dikt som var på mange av mine konfirmasjonskort var Din veg av Olav H. Hauge.
eadni Forumet er livet 15 Mar 2008 #3 ORIGINAL: badekar Aner ikke, men ett dikt som var på mange av mine konfirmasjonskort var Din veg av Olav H. Hauge. Det må æ sjekke! Takk for tips! ORIGINAL: lillea http://www.scrapping.no/forum/viewforum.php?f=134&sid=07eafd9e77a803816cd5fafa1c5e91be prøv å se om du finner noe hær... er ikke sikker på om du må være medlem eller ikke for å se... Huff, ja.. [8|] Hadde sikkert vært mye fint der, kan æ tenke mæ.
ORIGINAL: badekar Aner ikke, men ett dikt som var på mange av mine konfirmasjonskort var Din veg av Olav H. Hauge. Det må æ sjekke! Takk for tips! ORIGINAL: lillea http://www.scrapping.no/forum/viewforum.php?f=134&sid=07eafd9e77a803816cd5fafa1c5e91be prøv å se om du finner noe hær... er ikke sikker på om du må være medlem eller ikke for å se... Huff, ja.. [8|] Hadde sikkert vært mye fint der, kan æ tenke mæ.
eadni Forumet er livet 15 Mar 2008 #4 Din veg Ingen har varda den vegen du skal gå ut i det ukjende ut i det blå Dette er din veg berre du skal gå han og det er uråd å snu Og ikkje vardar du vegen du hell Og vinden stryk ut ditt far i aude fjell. - Olav H. Hauge - Kan noen oversette den til bokmål? Trenger ikke å rime. Det er noen ord som er fremmed for mæ [8|](vil prøve å oversette den til samisk, men skriver selvfølgelig forfatteren da)
Din veg Ingen har varda den vegen du skal gå ut i det ukjende ut i det blå Dette er din veg berre du skal gå han og det er uråd å snu Og ikkje vardar du vegen du hell Og vinden stryk ut ditt far i aude fjell. - Olav H. Hauge - Kan noen oversette den til bokmål? Trenger ikke å rime. Det er noen ord som er fremmed for mæ [8|](vil prøve å oversette den til samisk, men skriver selvfølgelig forfatteren da)