Hvor

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Kjøper dere gravidklær? :)

Sent from my iPad using BV Forum

H&m for det meste. Finnes jo en del på nettet, men er ganske avhengig av å kunne prøve først. :)

Lite. Prøver heller å begrense meg slik at det ikke blir så bortkastet. Er jo så kort tid det skal brukes. Må heller bare vaskes oftere.

Venter på årets Julegave<3

H&m og ebay :)

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jeg har ikke kjøpt bukser, gensere og topper som er for gravide. Har bare gått opp en strl :) Men det blir veldig spennende nå og se om jeg faktisk må kjøpe gravid olabukser. Magen har blitt større i løpet av uka og jeg har for det meste gått i shorts eller litt løsere tøy bukser. Disse har jeg kjøpt på H&m. Er bukser uten knapp og glidelås ;) Perfekt. Men skal i bryllup i slutten av denne mnd da kjøpte jeg en lang gravid kjole fra mamalicious. Den viser frem den fine magen jeg har fått og er ikke stram over magen, men helt perfekt. Gleder meg veldig til å gå med den. :rolleyes:

Kjøpt jeans på hm. billig og greit. Kjører lang singlet og cardigan over. elsker å vise frem magen!!! kunne ikke falle meg inn å gjemme den i store gensere.

til vinteren så tenker eg å bruke min vanlige parkas og ha acneskjerfet rundt halsen og dekker over magen. håper det virker for jakkene er så sykt dyre!!!

Handlet noe på H&M sist, men har ikke begynt å bruke det enda. Har ikke lagt på meg noe annet enn magen som titter frem. Så bruker vanlige joggebukser, og har noen tights fra H&M som jeg elsker for de er litt tykke i strech-stoff, og går litt opp på magen med glidelås bak. Har kjøpt meg klær denne gangen også, men har da kjøpt vanlige klær som er litt romslige og med strech/strekk.

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke handla noe særlig gravidplagg. Har to gravidjeans da, begge kjøpt på hm, som jeg kjøpte forrige gang :) ellers bruker jeg mye av mine vanlige klær, eller kjøper klær som passer en mage, men som jeg kan bruke i ettertid også ;)

Jo jeg kjøpte en gravid-kåpe på salg, til høst/vinter! Det var på nettet, på mamalicous :) skal jo gjerne ha et til barn, så alt spares på!

Liker ikke noe særlig å bruke penger på noe som kun skal brukes i en kort periode, så prøver å unngå det!

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Jeg kjøper på HM. Kan gå i en del av de "vanlige" toppene mine, men måtte kjøpe gravidebukser da jeg ble skikkelig fort dårlig av å ha trykk på magen så snart den begynte å komme. Så her har det gått i gravidebukser fra ca uke 17.

Av overdeler kjøper jeg vanlige, som kan brukes i ettertid også. Passer bare på at de er lang nok til å holde seg over magen:) Har kjøpt et par bukser på HM, og en kjole eller to på asos.com. :) Ellers kommer jeg ikke til å kjøpe så mye siden det er så kort periode det skal brukes:) Vet jeg har noen bukser etter forrige svangerskap på loftet ett sted, men har ikke orket å lete:p

Sent from my iPad using BV Forum

Prøver å kjøpe minst mulig mammaklær, men et par mammabukser med strikk over magen er et must. (HM) Haaaater å ha bukselinning der den pleier å være... Men bruker til vanlig en del lange singleter og topper, tunikaer, kjoler med empireliv og tights, så greier meg med det ellers:-)

Har ikke kjøpt mammaklær ennå, er bare et par uker siden jeg begynte å merke magen, men kjøper klær som sitter litt ledig og fint over magen, men som jeg også kan bruke etter graviditeten :) Liker ikke å kjøpe klær som bare kan brukes for en kort periode :P

Lite. Føler IKKE for å prøve klær for tiden ;-) har fått lånt et par bukser fra en venninne og har kjøpt et par tshorter fra mama avdelingen på H&M :-) håper jeg kan bruke de store gode høst genserene mine fremover ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har et par fra HM . Også passer et par av vanlige bukser fortsatt. Bare åpner knappen og bruker strikk ;)

Har faktisk kjøpt en del på finn.no jeg:) Det er jo nedten ikke brukt det folk selger:) også har jeg kjøpt på HM og mammalicius.

Zalando og Mamalicious :)

Har kun 2 skinnyjeans fra h&m. Kommer ikke til å kjøpe meg mer mammaklær nå:) trenger det ikke.
Eller, må kanskje ha meg en kjole. Skal i dåp om 1 mnd.

23 uker <3

Back
Topp