hvor

bebi

Elsker forumet
kjøper man collett tillegg hen?jeg gir NAN nå..men vurderer og bytte om for å se om det hjelper på magevonden hennes etter hvert måltid..
og vet noen hva miniform er og hvor man kjøper det?hvor ofte skal de ha det?
mange ting en lurer på ja.vil så gjerne at ho skal slippe megevondten sin stakkar..[:)]

mini fom dråper får du på apoteket, 10 dråper i munn på baby før hvert måltid,hjelper mot luft sies det. lespå pakningsvedlegget før du bruker.

ok..er så i tvil hva jeg skal gjøre.kanskje jeg skal prøve miniform først,se om det hjelper.er det rett før måltidet eller god tid før?
ho sluker en del luft trur jeg,så da er kanskje minif. tingen??[:)]

Collett kjøpes i vanlig dagligvarehandel...

Men jeg gjorde det samme som deg...gikk over til Colletten...men småen ble enda verre han[&:] Klarte ikke å bæsje engang...og det lille som kom var formet som sauebæsj...

Men så gikk jeg tilbake til Nan...og begynte å ha maltekstrakt oppi...småen er i KJEMPEFORM[:D][:D][:D] Han har ikke vondt i magen lengre...har en teskje med malt i siste måltidet hans...og han er så blid om morgenen og har ikke vondt lengre[:D]

ja når jeg gir nan har jeg en ts malt morgen og kveld.trur ho sluker en del luft for jeg må ta ut flaska ofte,ellers drikker ho for fort..sambo sku kjøpe minifom i dag,så får vi se.virker det med en gang?høres ut som den burde vera bra mot luft da..

Back
Topp